کد خبر : 128609
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 12:16
-

آرا ایرانیِ شمسایی در انتخابات بهترین های فوتسال جهان/ انتخاب های وحید در رتبه اول تا سوم بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸

آرا ایرانیِ شمسایی در انتخابات بهترین های فوتسال جهان/ انتخاب های وحید در رتبه اول تا سوم بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهره سرشناس فوتسال ایران در عرصه بین المللی امسال هم به مانند تمام سالها یکی از ایرانیانی بود که در انتخاب بهترین های فوتسال جهان دارای حق رای بود. وحید شمسایی در تمام بخش ها بالاترین امتیازها را به نامزدهای ایرانی داده است. وی در انتخاب بهرین بازیکن زن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهره سرشناس فوتسال ایران در عرصه بین المللی امسال هم به مانند تمام سالها یکی از ایرانیانی بود که در انتخاب بهترین های فوتسال جهان دارای حق رای بود.
وحید شمسایی در تمام بخش ها بالاترین امتیازها را به نامزدهای ایرانی داده است. وی در انتخاب بهرین بازیکن زن فاطمه اعتدادی، در بهترین گلر صمیمی ، در بخش بهترین باشگاه مس سونگون ، در بهترین تیم های ملی تیم مردان و زنان ایران ، در بخش بهترین گلر زن فرزانه توسلی ،بهترین بازیکن جوان توحید لطفی و بهترین داور گلاره ناظمی ، بهترین مربی ملی و باشگاهی به ترتیب ناظم الشریعه و مظفر و بی غم را واجد شرایط برای دادن بالاترین امتیاز دانسته است.
آقای گل فوتسال ایران در بخش بهترین بازیکن نیز بالاترین امتیاز را به فرهاد توکلی و حسین طیبی داده است و بعد از این بازیکنان ایرانی ریکاردینهو(پرتغال)، پولا(اسپانیا) و گادیا(برزیل) را انتخاب کرده است و جالب اینکه این سه بازیکن دقیقاً در رتبه اول تا سوم جایزه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته اند، که این موضوع نیز موید دید فنی بالای شمسایی است.چهره ای که خود بارها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است.
شمسایی همچنین در سایر بخش نیز امتیازات خوبی به نامزدهای آسیایی داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.