کد خبر : 128783
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 12:40
-

اصغری مقدم: به اشتباهات خودمان باختیم/تمرکز کافی نداشتیم/کیفیت لیگ بسیار پایین تر از سالهای گذشته است

اصغری مقدم: به اشتباهات خودمان باختیم/تمرکز کافی نداشتیم/کیفیت لیگ بسیار پایین تر از سالهای گذشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: بازی را بسیار بد شروع کردیم و با اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم. اصغری مقدم ادامه داد: آذرخش بندرعباس در این بازی عملکرد خوبی داشت وبا تمرکز بهتر توانست به پیروزی برسد ولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: بازی را بسیار بد شروع کردیم و با اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.
اصغری مقدم ادامه داد: آذرخش بندرعباس در این بازی عملکرد خوبی داشت وبا تمرکز بهتر توانست به پیروزی برسد ولی بازیکنان من تمرکز لازم را نداشتند و با اشتباهاتی که داشتند بازی را واگذار کردند.
وی یکی دیگر از دلایل باخت در این بازی را حمایت خوب هوادران از تیم آذرخش دانست و بیان داشت: بازیکنان من اسیر جو سالن فجر شدند و با اشتباهات تاثیر گذار باعث این نتیجه بد شدند.
اصغری مقدم گفت: با توجه به این که نخستین تجربه خودمان را در لیگ برتر تجربه می کنیم ولی بازیکنان جوانانمان دارند خوب کار می کنند و یقینا با تلاشی که خواهیم کرد به مرحله پلی آف راه پیدا خواهیم کرد.
سرمربی تیم سن ایچ ساوه بیان داشت: کیفیت لیگ امسال بسیار پایین تر از سال های گذشته است و دلیلش هم این است که بازیکنان خوب ایرانی دارند به دلیل پایین بودن قرارداد مالی در لیگ های چین و عراق توپ می زنند واگر این بازیکنانی که از ایران رفته اند در لیگ خودمان بازی می کردند به مراتب کیفیت لیگ بالاتر می رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

الان که باختى دوباره بازیکنا اشتباه کردند؟؟؟!!! پس تو چکاره تیم هستى؟؟! کى میخوایى باخت تیم رو به عهده بگیرى؟!!!

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

دوباره حرف مفت زدی کیفت خودت پایینه