کد خبر : 128784
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 12:43
-

زاهدی:در هر بازی با کمبود بازیکن داشتیم/ در جذب اسپانسر مدیران باشگاه هم مقصر هستند

زاهدی:در هر بازی با کمبود بازیکن داشتیم/ در جذب اسپانسر مدیران باشگاه هم مقصر هستند
سرپرست تیم آذرخش در پایان بازی تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: از اول فصل تا کنون با تیم کامل به میدان نرفته ایم ودر تمامی بازی ها به دلیل مصدومیت یا محرومیت با کمبود بازیکن مواجه بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم آذرخش در پایان بازی تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: از اول فصل تا کنون با تیم کامل به میدان نرفته ایم ودر تمامی بازی ها به دلیل مصدومیت یا محرومیت با کمبود بازیکن مواجه بوده ایم.
موسی زاهدی اظهار داشت: در بازی مقابل با سن ایچ هم تیم ما کامل نبود ولی با این وجود توانستیم با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا به یک برد شیرین و پرگل دست پیدا کنیم . وی بیان داشت: همچنان مشکلات مالی تیم پابرجاست و هنوز قول و وعده های مسوولان عملی نشده است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مشکلات تیم برطرف شود.
زاهدی گفت: آخرین جلسه برای رفع مشکلات با استانداری چندروز گذشته برگزار شد که بنده متوجه نشدم این جلسه برای رفع مشکلات تیم آذرخش بود یا سایر رشته های ورزشی و درکل شبیه به یک دورهمی ورزشی بود.
سرپرست تیم آذرخش اظهار داشت : در جذب اسپانسر مدیران باشگاه هم مقصر هستند چون هر سال قول این کار را می دهند اما این اتفاق نمی افتد.
موسی زاهدی در پایان گفت : در جلسه ای که با استاندار، شهردار و سایر مسوولان در چندروز گذشته برگزار شد قول دادند که دویست میلیون تومان به تیم تزریق شود که تنها صدمیلیون پرداخت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.