کد خبر : 128832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 13:37
دسته‌بندی نشده
-

محمودی: برای کسب امتیاز به تبریز آمده بودیم/امیدوارم اشتباهات داوری عمدی نبوده باشد

محمودی: برای کسب امتیاز به تبریز آمده بودیم/امیدوارم اشتباهات داوری عمدی نبوده باشد
بازیکن تیم فوتسال مقاومت قرچک پس از شکست 5-3 تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: همان‌طور که انتظار داشتیم و تماشاگران هم دیدند، دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی محمودی، بازیکن تیم فوتسال مقاومت قرچک پس از شکست ۵-۳ تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: همان‌طور که انتظار داشتیم و تماشاگران هم دیدند، دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و برای کسب امتیاز به تبریز آمده بودیم. برای رسیدن به هدفمان تلاش زیادی کردیم و دو بار هم از مس پیش افتادیم اما فکر می‌کنم داوری این بازی مقداری ضعیف بود. امیدوارم این اشتباهات عمدی نبوده باشد.

بازیکن تیم فوتسال مقاومت قرچک ادامه داد: روی گل اول مس سونگون، هیچ خطایی رخ نداد اما با اعلام پنالتی ما گل اول را دریافت کردیم. در ادامه بازی هم داور می‌توانست بازیکن میزبان را اخراج کند. چرا که بازیکن ما را با آرنج می‌زند.

محمودی در پایان گفت: در کل بازی، بازی خوبی بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و مس هم که همه می‌دانند قهرمان ایران و آسیا شده و امسال هم برای تمام تلاشش را برای دفاع از این عنوان به کار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.