کد خبر : 128953
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 13:29
-

جهانچی :پتانسیل پیروزی با تعداد گل‌های بیشتر مقابل استقلال ساری را داشتیم/امیدواریم با پیروزی مقابل حفاری شگفتی‌ساز مسابقات شویم

جهانچی :پتانسیل پیروزی با تعداد گل‌های بیشتر مقابل استقلال ساری را داشتیم/امیدواریم با پیروزی مقابل حفاری شگفتی‌ساز مسابقات شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی پرگل در داربی شمال کشور گفت: پتانسیل پیروزی با تعداد گل‌های بیشتر مقابل استقلال ساری را داشتیم که به دلیل کم‌دقتی بازیکنانمان تنها چهار گل به ثمر رساندیم. معصومه جهانچی با اشاره به پیروزی پرگل مقابل استقلال ساری اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی پرگل در داربی شمال کشور گفت: پتانسیل پیروزی با تعداد گل‌های بیشتر مقابل استقلال ساری را داشتیم که به دلیل کم‌دقتی بازیکنانمان تنها چهار گل به ثمر رساندیم.

معصومه جهانچی با اشاره به پیروزی پرگل مقابل استقلال ساری اظهار کرد: داربی یک‌طرفه‌ای را شاهد بودیم و با حملات پرتعداد می‌توانستیم گل‌های پرشماری به ثمر برسانیم، متأسفانه همانند دیدارهای پیشین نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پیروزی با اختلاف چهار گل در داربی شمال نشان از بازی شجاعانه شهرداری رشت دارد گفت: در دقایقی از مسابقه از حملات پرتعدادمان نتیجه نگرفتیم، به همین دلیل با تغییر تاکتیک به بازی پاور پلی روی آوردیم و با این تاکتیک توانستیم دو گل از چهار گل تیممان را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اذعان به اینکه تیممان پتانسیل حضور در جمع چهار تیم بالای جدول را داشت افزود: اگر در برابر تیم‌های شیراز و کرمان بازی خوبی که مقابل ساری انجام دادیم را تکرار می‌کردیم به جمع چهار تیم بالای جدول صعود می‌کردیم.

جهانچی از دیدار سنگین مقابل ملی حفاری خبر داد و گفت: هفته آتی دیداری سخت و حساس مقابل صدرنشین لیگ برتر در پیش داریم، تمام تلاشمان را برای انجام یک بازی قابل‌قبول انجام می‌دهیم و امیدواریم با پیروزی مقابل این تیم شگفتی‌ساز مسابقات شویم، ملی حفاری در هفته بیست و یکم مقابل پالایش آبادان تن به شکست داد و این نشان می‌دهد که فوتسال قابل پیش‌بینی نیست.

وی هدف شهرداری در ابتدای فصل را حضور در میانه جدول دانست و گفت: در پایان هفته بیست و یکم با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هفتم جدول قرارگرفته‌ایم و به تعهدمان نسبت به باشگاه عمل کردیم، شایستگی حضور در رده‌های بالاتر را داشتیم که به دلیل برخی مسائل نظیر کمبود امکانات و خستگی بازیکنان در نیم‌فصل دوم نتوانستیم به جمع چهار تیم برتر جدول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با بیان اینکه فوتسال رشت و گیلان پتانسیل بالایی دارد گفت: فوتسال رشت همواره یکی از چهار تیم بالای جدول در لیگ برتر فوتسال بانوان بوده است و با امکانات بیشتر در فصل آینده می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.