کد خبر : 128965
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 15:48
-

طیبی و صمیمی بهترین بازیکن و دروازه بان/گارسیا و رودریگو بهترین مربیان ملی و باشگاهی/ناظمی، اعتدادی و توسلی سرآمد بانوان

طیبی و صمیمی بهترین بازیکن و دروازه بان/گارسیا و رودریگو بهترین مربیان ملی و باشگاهی/ناظمی، اعتدادی و توسلی سرآمد بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج نظرخواهی بهترین های فوتسال جهان در حالی از سوی سایت فوتسال پلنت به روال همه سال اعلام شد ،که بررسی نتایج قاره آسیا در این رویداد معتبر نکاتی جالب توجهی دارد که به شرح ذیل می آید: بهترین بازیکن : حسین طیبی با قرار گرفتن در رتبه ۵ بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج نظرخواهی بهترین های فوتسال جهان در حالی از سوی سایت فوتسال پلنت به روال همه سال اعلام شد ،که بررسی نتایج قاره آسیا در این رویداد معتبر نکاتی جالب توجهی دارد که به شرح ذیل می آید:
بهترین بازیکن :
حسین طیبی غیرت
حسین طیبی با قرار گرفتن در رتبه ۵ بهترین نتیجه را کسب و فرهاد توکلی نفر دوم آسیا در این لیست محسوب می شود.
بهترین دروازه بان:
علیرضا صمیمی
علیرضا صمیمی دروازه بان خوش اخلاق تیم ملی ایران با قرار گرفتن در رتبه ۷ را باید بهترین دروازه بان آسیا در این لیست بدانیم ، در جایی که دروازه بان تیم ملی ویتنام در رتبه ده قرار گرفته است.
بهترین مربی ملی:
برونو گارسیا 2018
مربی پرتلاش و موفق اسپانیایی ژاپن که سابقه فعالیت در ویتنام را هم دارد، علیرغم از دست رفتن جام قهرمانی موفق به کسب رتبه جالب توجه سومی شده است ، موضوعی که کمتر در رسانه های ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.برونو گارسیا که زمانی اخبار همکاری او با ایران هم به گوش می رسید بهترین مربی ملی این لیست هست و ناظم الشریعه را با قرار گرفتن در رده پنجم پشت سر گذاشته است.در این رده بندی شهرزاد مظفر هم در رده هفتم قرار گرفته بود.
بهترین تیم ملی:
تیم ملی تورنمنت اسلواکی 2018
طبق معمول همه ساله بازهم تیم ملی مردان ایران بهترین تیم آسیایی این رویداد است و تیم بانوان ایران نیز با حضور در رتبه شش تیم بعدی این لیست است.
بهترین مربی باشگاهی:
رودریگو
درست است که همه ایرانی ها انتظار داشتند که بی غم به دلیل کسب عنوان قهرمانی آسیا با تیم مس بالاترین رای را در بین آسیایی ها به دست آورد ولی خبرگان فوتسال جهان میگوئل رودریگو مربی سابق ژاپن و مربی باشگاه تای سون نام ویتنام که در فینال باشگاه های آسیا ۴ بر دو مغلوب نماینده ایران شد را به عنوان بهترین مربی آسیا در این لیست انتخاب کردند.
بهترین باشگاه:مس سونگون
بی غم بهترین مربی آسیا در این لیست نبود ولی تیم تحت هدایتش به عنوان بهترین تیم آسیا انتخاب شد: مس سونگون ورزقان عنوانی که در سال ۲۰۱۵ توسط تاسیسات نیز به دست آمده است.
بهترین بازیکن جوان:
توحید لطفی
توحید لطفی با حضور در رده هفتم را باید جوان اول آسیا دانست و شیمیزو ژاپنی و محمدعثمان را با قرار گرفتن در رتبه ۹ و ۱۰ دیگر چهره های این لیست.
بهترین داور :
ناظمی
گلاره ناظمی که در سال جاری با حضور درخشان د رالمپیک کاری کرد کارستان و بهترین عنوان این لیست را برای کشورمان به دست آورد، با حضور در رده چهارم بهترین داور سال آسیا است و به تنهایی در آسیا در هر دو رده مردان و زنان افتخار کسب کرده است.گلاره ناظمی تنها یک امتیاز برای ایستادن در رده سوم کم اورد.
بهترین بازیکن زن:
اعتدادی
اعتدادی ششم این لیست جهانی شد و بهترین بازیکن آسیا در رده بانوان.
بهترین دروازه بان زن:
فرزانه توسلی
فرزانه توسلی که در دو دوره اخیر درخشش قابل توجهی در مسابقات آسیایی داشته و با تیم بانوان به قهرمانی رسیده است ، هم بهترین دروازه بان آسیا این لیست از تیم ملی کشورمان است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.