کد خبر : 128918
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 9:38
-

لک:به خاطر اردوی تیم ملی بازیکنان و تیم‌های مدعی آسیب می‌بینند/وقتی آقایان اطلاعی ندارند، چرا مشاوره نمی‌گیرند؟

لک:به خاطر اردوی تیم ملی بازیکنان و تیم‌های مدعی آسیب می‌بینند/وقتی آقایان اطلاعی ندارند، چرا مشاوره نمی‌گیرند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است تصمیمات غیرکارشناسی باعث شده که فوتسال ایران و نیز باشگاه‌های فعال در این رشته، شرایط مطلوبی نداشته باشند. رضا لک درباره پیروزی ۲ بر یک تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل ارژن شیراز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است تصمیمات غیرکارشناسی باعث شده که فوتسال ایران و نیز باشگاه‌های فعال در این رشته، شرایط مطلوبی نداشته باشند.

رضا لک درباره پیروزی ۲ بر یک تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل ارژن شیراز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی مقابل تیم‌هایی چون ارژن که برای حضور در پلی‌آف امید دارند، سخت است. پس از دیدار سنگین مقابل مس سونگون، ما مهدی جاوید را نداشتیم و مهران عالیقدر هم با ما تمرین نمی‌کرد. چند بازیکن دیگرمان نیز دچار مصدومیت جزئی بودند. تلاش کردیم نیمه اول حریف را کنترل کنیم و احساسی بازی نکنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول می‌خواستیم ریسک نکنیم و اجازه دهیم ارژن ابتدا اشتباه کند. به همین خاطر نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. انتظار داشتیم با توجه به حمایت هواداران ارژن، این تیم در نیمه دوم دست به حمله بزند و جلو بیاید. همین مسئله باعث شد دو گل به ارژن بزنیم و سپس بازی را کنترل کردیم. اواخر مسابقه و روی عدم تمرکز بازیکنان، گل خوردیم و کارمان سخت شد. با توجه به شرایط نامطلوب تیم ما پس از بازی مقابل مس و اینکه ارژن در زمین خودش بازی می‌کرد، پیروزی مقابل این تیم نتیجه بسیار خوبی بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره حاشیه‌های ایجاد شده پس از پایان مسابقه و درگیری اعضای دو تیم تصریح کرد: بازی مشکلی نداشت و در اواخر دیدار شلوغ‌بازی شد. سعید احمدعباسی توپ را دور کرد که توپ به سمت تماشاگران رفت. هواداران ارژن هم این مسئله را به خودشان گرفتند. آنها از عدم حمایت مسئولان شهر خود از تیم‌شان ناراحت بودند و در طول بازی علیه این مسئولان شعار می‌دادند.

لک درباره ضرب و شتم بازیکنان گیتی پسند توسط اعضای تیم ارژن به تسنیم گفت: یکی از بازیکنان سکونشین ارژن به داخل سالن آمد و درگیری کوچکی را ایجاد کرد. او به بازیکن ما حمله کرد که جلوی او را گرفتیم. ما با اعضای تیم ارژن ارتباط خوبی داریم.

وی با گلایه از تعیین قهرمان مسابقات لیگ برتر در مرحله پلی‌آف تصریح کرد: این کار باید مثمرثمر باشد. تیم‌هایی چون گیتی پسند و مس سونگون که بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند، کار خود را از یکی دو ماه پیش از آغاز فصل شروع می‌کنند، اما برخی تیم‌ها در فاصله یک هفته به لیگ برتر جمع می‌شوند و تا الان هم چیزی را از دست نداده‌اند. ما ملی‌پوشان زیادی داریم و آنها را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم. اواسط پلی‌آف هم تیم ملی اردوی تدارکاتی دارد و این بازیکنان و تیم‌های آنها هستند که آسیب می‌بینند.

سرمربی گیتی پسند در ادامه افزود: همه می‌دانیم که فوتسال ما حرفه‌ای نیست. بسیاری از باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و حتی شب بازی دور هم جمع می‌شوند. البته آنها شرایط بدی ندارند و لیگ برتر برای ما که کارمان را سه ماه زودتر آغاز کردیم، فرسایشی‌تر است. آسیب این لیگ به ما و بازیکنان ملی‌پوش می‌رسد.

«در همه کشورهای دنیا و نیز در رشته‌های مختلف ورزشی ایران، شرایط خاصی برای تیم‌های اول و دوم لیگ برتر در مرحله پلی‌آف در نظر می‌گیرند و لیگ را فدای پلی‌آف نمی‌کنند.»، لک در ادامه انتقادات خود نسبت به برگزاری مرحله پلی‌آف، با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مگر می‌شود تیمی را که ۲۶ هفته صدرنشین لیگ برتر است، با تیم رده هشتم برابر در نظر بگیرند؟! این هم مانند سایر تصمیمات غیرکارشناسی است که فوتسال و باشگاه‌های ما را به چنین وضعیتی رسانده است.

وی با بیان اینکه امتیازی برای صدرنشین لیگ برتر در مرحله پلی‌آف در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: زمانی که قانونی را می‌‌گذارند، بررسی نمی‌کنند که در کشورهای دیگر، چه امتیازی برای صدرنشین در نظر می‌گیرند. به پلی‌آف والیبال و بسکتبال کشورمان هم نگاه نمی‌کنند. مثلاً در بازی‌های سه از پنج که دو تیم ۲ – ۲ مساوی می‌شوند، تیم صدرنشین باید در بازی آخر میزبان باشد. وگرنه قهرمان لیگ برتر با تیم هشتم جدول چه فرقی می‌کند؟ وقتی آقایان اطلاعی ندارند، چرا مشاوره نمی‌گیرند و ما هر چه می‌گوییم، کار خودشان را می‌کنند؟ همین باعث شده که هیچ بهره‌ای از افتخارات‌مان نمی‌بریم و با سومی دنیا هم اتفاقی برای فوتسال کشورمان رخ نمی‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.