کد خبر : 128945
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 12:43
-

ناظم‌الشریعه: در جلسه با پرهیزکار برنامه‌های تیم ملی در سال ۲۰۱۹ را مشخص کردیم/ سعی می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ را نگاه کنیم

ناظم‌الشریعه: در جلسه با پرهیزکار برنامه‌های تیم ملی در سال ۲۰۱۹ را مشخص کردیم/ سعی می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ را نگاه کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره جلسه خود با داود پرهیزکار، سرپرست جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ابتدا یک جلسه با اعضای کادرفنی خودمان برگزار کردیم و می‌خواستیم برنامه‌های تیم ملی در سال ۲۰۱۹ را مشخص کنیم. بعد از آن هم یک جلسه با داود پرهیزکار برگزار کردیم. در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره جلسه خود با داود پرهیزکار، سرپرست جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ابتدا یک جلسه با اعضای کادرفنی خودمان برگزار کردیم و می‌خواستیم برنامه‌های تیم ملی در سال ۲۰۱۹ را مشخص کنیم. بعد از آن هم یک جلسه با داود پرهیزکار برگزار کردیم. در این جلسه برنامه‌ها را با هم هماهنگ کردیم و برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کردیم. از طرف دیگر هم مشکلات موجود در فوتسال را بیان کردیم تا ان‌شاءالله زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

وی افزود: پرهیزکار سال‌های زیادی در فدراسیون فوتبال بوده است و با این رشته غریبه نیست. ان‌شاءالله در آینده برنامه‌ریزی‌ها را به نحوی انجام دهیم که قدم‌های مؤثری برای پیشرفت فوتسال کشور برداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در سال آینده میلادی و اینکه آیا به جز دیدار با صربستان بازی دیگری قطعی شده است یا خیر، تصریح کرد: بازی با صربستان که از قبل برنامه‌ریزی‌ شده بود. در مورد برزیل هم در حال تلاش هستیم تا این تیم در فروردین ماه به تهران بیاید و یک بازی خوب با برزیلی‌ها داشته باشیم. البته تیم‌های دیگری را هم مشخص کرده‌ایم تا اگر بازی با برزیل هماهنگ نشد،‌ تیم دیگری را جایگزین آن کنیم. در کل برنامه‌های خودمان را تا جام جهانی ۲۰۲۰ اعلام کرده‌ایم و قرار است یک جلسه دیگر هم در این خصوص برگزار کنیم.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: ما در حال حاضر مشغول آنالیز کشورهای مختلف هستیم تا حریفان‌مان برای بازی‌های تدارکاتی را مشخص کنیم. سال آینده فیفادی‌های کمی داریم و برنامه‌ریزی برای آنها از قبل انجام شده است. نگرانی ما برای بازی‌های خارج از فیفادی است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم. ما اکنون نگران فروردین تا شهریور ماه سال آینده هستیم،‌ چون اصلاً در این تاریخ فیفادی نداریم و باید فکری به حال بازی تدارکاتی در این بازه زمانی کنیم.

وی در پایان در مورد مسابقات لیگ برتر و اینکه فصل جدید این مسابقات در مرحله پلی‌آف ادامه خواهد داشت،‌ گفت: شاید در این مقطع کمی حساسیت‌ و کیفیت بازی‌ها در لیگ کم شده باشد، اما از الان به بعد هم کیفیت و هم حساسیت‌ بازی‌ها بسیار بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، بازیکنان هم تعداد مسابقات بیشتری انجام خواهند داد. در مرحله پلی‌آف نیز ما سعی می‌کنیم تمام مسابقات را نگاه کنیم و بهترین بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

همه بازی ها جز تیم ارژن شیراز