کد خبر : 129105
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 20:35
-

پاسبانی: اتفاق امروز مهندسی شده بود/ تیم حریف تماشاگران را تحریک کرد/ نمی‌دانم چرا شهروند با نفرات اضافی به اصفهان آمد/ چاقویی در کار نبود

پاسبانی: اتفاق امروز مهندسی شده بود/ تیم حریف تماشاگران را تحریک کرد/ نمی‌دانم چرا شهروند با نفرات اضافی به اصفهان آمد/ چاقویی در کار نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و شهروند ساری در چارچوب لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جریان بود، پس از اتمام نیمه نخست و زمانی که تیم‌ها قصد خارج شدن از زمین را داشتند بازیکنان شهروند و گیتی‌پسند به شد با یکدیگر درگیر شدند و بازی نیمه‌تمام ماند. مهدی پاسبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و شهروند ساری در چارچوب لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جریان بود، پس از اتمام نیمه نخست و زمانی که تیم‌ها قصد خارج شدن از زمین را داشتند بازیکنان شهروند و گیتی‌پسند به شد با یکدیگر درگیر شدند و بازی نیمه‌تمام ماند.

مهدی پاسبانی در خصوص اتفاقات رخ داده اظهار داشت: حرکتی که امروز در بازی اتفاق افتاد مهندسی شده بود، اصلا بحث تماشاگران در میان نبود و چند نفر از عوامل تیم حریف تماشاگران را تحریک کردند.

سرپرست تیم گیتی‌پسند افزود: بعد از پایان نیمه اول یک یا ۲ بازیکن تیم شهروند ساری خیلی در جریان نیمه اول تحریک‌کننده تماشاگران و بازیکنان تیم ما بودند بحث را شروع کردند، مربی ما نیز برای پایان دادن به این بحث وارد شد که متاسفانه این درگیری‌ها اتفاق افتاد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز مشکل خاصی نبود، هفته بیست و چهارم لیگ است و در این چند ساله از این اتفاقات در اصفهان رخ نداده بود اما امروز متاسفانه یک حرکت از قبل برنامه‌ریزی شده بود که این کار را انجام دهند؛ امیدوارم با تحقیقات مشخص شود مقصر چه کسی بوده است.

پاسبانی همچنین گفت: اصلا چاقو و چیز دیگری در کار نبود و جو‌سازی است، تیم شهروند ساری حدود ۱۵ نفر اضافه همراه خود به اصفهان آورده بود که قبل از بازی نیز نسب به این نکته متعجب شدم؛ فکر می‌کنم این‌ها برای بحث‌های از قبل برنامه‌ریزی به این‌جا آمده بودند.

سرپرست تیم گیتی‌پسند افزود: بلافاصله بعد از پایان بازی بازیکنان شهروند وارد رختکن شدند و در حال شلوغ‌بازی بودند، در‌های رختکن باز بود و همه این‌ها صحبت‌ها برای جو‌سازی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اميد داودى تدراكات سابق یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

بازى با تاسیسات دریایى پارسال سال قبل اینا یادت رفته فقط باهمین کاراقهرمان میشید

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۳:۱۲

تو دیگه مزه ننداز توپ جمع کن

هوادار شهروند یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

رضا امانی ادامه لیگو از دست داده ول کن توروخدا فیلم و عکس درگیری هس داریم میبینیم حضور شهروند توپلی آف قطعی شده ۲ به صفر هم جلو بودن واقعا کدوم … میاد با این شرایط و بازی برده رو به قول شما مهندسی کنه و حاشیه ببره مگه ۵ صفر عقب بودن که با این کارا جبران کنن این حرفارو واسه ما نزن بازی امروز تو ذهن هوادارای شهروند میمونه

هوادار یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

شهروند تو خوش بینانه حالت ممکن نمیتونه گیتی رو ببره . این نتیجه هم رو اتفاق بود هنوز یه نیمه دیگه مونده بود . تمام این کارا سیاه بازی بود . ساروی ها یادشون رفته تو بازی رفت چیکار کردن؟؟؟
چقدر به مهدی جاوید و … فحاشی کردند ؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱:۱۵

تا وقتی ادمهایی مث شمس و پاسبانی و کریمی که کاملا بیعرضه و چسبیده به فوتسال اصفهان هستن اوضاع همینه

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۳:۱۵

امید داوودی تو دیگه مزه نندار توپ جمع کن

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۵

بازی قبلاتان با ارژن پس چه نتیجه می گیریم گیتی دارید کثیف بازی می کند