کد خبر : 129269
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 13:37
-

نوک پیکان در قلب آذرخش/سوت خشم در جیب فغانی و نصیرلو

نوک پیکان در قلب آذرخش/سوت خشم در جیب فغانی و نصیرلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم فرش آرای مشهد و آذرخش بندرعباس از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ۲۴ برگزار شد. این بازی از ساعت ۱۶ در سالن بهشتی در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر علاقه مند مشهدی برگزار شد. در تیم فرش آرای مشهد با توجه به غیبت مجید خزایی و سروش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم فرش آرای مشهد و آذرخش بندرعباس از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ۲۴ برگزار شد.
این بازی از ساعت ۱۶ در سالن بهشتی در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر علاقه مند مشهدی برگزار شد.
در تیم فرش آرای مشهد با توجه به غیبت مجید خزایی و سروش احمدنیا، هادی احمدی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود.
تیم اذرخش بندرعباس که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکند با لشگری ناقص به مشهد امده بود، مصطفی طیبی غایب بزرگ اذرخش در این دیدار مقایل فرش ارا بود که به دلیل بدنیا امدن فرزندش در این بازی حضور نداشت.
این دیدار از شبکه خراسان به صورت مستقیم پخش شد.
قبل از شروع بازی فریاد های نصیرلو داور این بازی برای بیرون کردن دو تیم از زمین جلب توجه همه ی حاضرین در سالن را به خود جلب کرد اما ما جرا به همین جا ختم نشد بلکه در طول بازی عصبانیت و سوت های نصیرلو همراه با خشم و غرور حاضرین در سالن را به مقایسه او و فغانی داور سرشناس فوتبال وا داشت.
نیمه اول دیدار مشهدی ها و بندری ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در بین دونیمه تیم کوتاه قامتان بلند همت خراسان بازی نمادین برگزار کردند که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و هیجان بسیار زیادی را در بین دو نیمه به وجود اورد.
با شروع نیمه ی دوم در حالی که بازی متعادل دنبال می شد محمد پیکان بازیکن جوان فرش ارا که نیم فصل دوم از تیم مس سنگون به این تیم پیوست با یک شوت زیبا توپ را وارد دروازه کرد.
شاگردان روزپیکر بعد از این گل بازی را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت خطرناک هم روی دروازه ی مسعود محمدی خلق کردند اما موفق با گلزنی نشدند تا در ۳ دقیقه پایانی مجبور به پاور پلی شوند.
بندری ها در پاورپلی به شدت خطرناک ظاهر شدند و خیمه سنگینی روی دروازه‌ی فرش ارا مشهد زدند اما با واکنش های مسعود محمدی و برخورد توپ با تیرک بخت خوب حسن زاده و شاگردانش با ۳ امتیاز این بازی همراه شد.
در پایان این بازی روز پیکر با عصبانیت سالن را ترک کرد و حاضر به مصاحبه با هیچ رسانه ای نشد تا مشکلات اذرخش همچنان در هاله ای از ابهام بماند.
هفته بعد تیم فرش ار باید به مصاف مس ورزقان برود و اذرخش میهمان پارسیان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.