کد خبر : 129364
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 9:53
-

تیمی ساختم که شما‌ها از هفته‌ی دوم دنبالش بودید/شما خیانت کرده‌اید یا قبلی‌ها؟/عذرخواهی و گردن گرفتن سقوط شما هیچ سودی برای شهرداری ساوه ندارد

تیمی ساختم که شما‌ها از هفته‌ی دوم دنبالش بودید/شما خیانت کرده‌اید یا قبلی‌ها؟/عذرخواهی و گردن گرفتن سقوط شما هیچ سودی برای شهرداری ساوه ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهرداری ساوه به دلیل کسب نتایج ضعیف از لیگ برتر به لیگ یک فوتسال سقوط کرد. در این راستا، محسن خبیری سرمربی سابق شهرداری ساوه نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است که در زیر می‌خوانید: از اینکه، تیم شهرداری ساوه که ۳ سال قبل باهمه‌ی سختی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهرداری ساوه به دلیل کسب نتایج ضعیف از لیگ برتر به لیگ یک فوتسال سقوط کرد.

در این راستا، محسن خبیری سرمربی سابق شهرداری ساوه نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است که در زیر می‌خوانید:

از اینکه، تیم شهرداری ساوه که ۳ سال قبل باهمه‌ی سختی‌ها با حمایت هواداران ومردم خونگرم ساوه به لیگ برتر آمدیم، سقوط کرد ابزار تاسف کنم.

لازم می‌دانم نکاتی در رابطه با یکسری مسائل و حرف‌های غیرحرفه‌ای که زده شده عرض کنم. تا الان هم اگر سکوت کردم فقط به خاطر حفظ آرامش تیم بوده است. باید یادآور شوم که ۴ روز قبل از شروع لیگ برتر فوتسال، باتوجه به پیشنهاد‌هایی که داشتم و به گفته‌ی همه‌ی کارشناسان، جسارت و جرأت به خرج دادم و البته روی تعصبی که از قبل داشتم، مسئولیت این تیم راقبول کردم. بعد از قطع همکاری علی‌رغم دانستن خیلی مسائل پشت پرده، بدون حاشیه و حتی یک مصاحبه از تیم جدا شدم.

الان من دلسوز بودم یا دیگران! اگر به عقب برگردیم تلاش‌های آقایان به ظاهر دلسوز از هفته‌ی دوم، اصرار و دنبال گرفتن این تیم بودید و از کیفیت بالای بازیکنان و ضعف در امور فنی و درست کردن تیم می‌گفتید. پس چرا الان کیفیت بازیکنان به یکباره پایین آمده! دنبال مبنا می‌گردید. یعنی در حال حاضر دلیل سقوط تیم، برداشتن ۴ گلر و کیفیت پایین بازیکنان بوده؟

با ارتباطی که با شهردار ساوه گرفته بودید و از هفته‌ی دوم که تیم تازه ۶، ۵ جلسه کنار هم تمرین داشتند شروع به سم پاشی کردید و به گفته‌ی شهردار که آبروی ساوه به خطر افتاده؟! (البته بنده گفته بودم که تا شش هفته تیم در حال آماده سازی و هماهنگی است) دنبال نتایج نبودیم. نمی‌دانم چطور می‌شود ۸گل خوردن از فرش آرا، ۹گل خوردن از بهبهان مایه آبروریزی ساوه نشد! آن هم با شرایطی که شهرداری ساوه در نیم فصل دوم از همه لحاظ امکانات، جذب بازیکن و تعطیلی ۲۰ روزه‌ی نیم فصل دوم نسبت به سایر تیم‌ها بهتر شده بود.

البته می‌گویند که ما جای خالی نگذاشتیم، پس چطور شما چندبازیکن جذب کردید! باید یادآور شوم که طبق قانون شما در نیم فصل دوم بازیکن بیشتر نمی‌توانید جذب کنید که ما جای خالی گذاشته بودیم و آقایان جذب کردند و خداراشکر مصدومیت‌های نیم فصل اول را هم نداشتند. من قبل از لیگ به باشگاهی آمدم که به دلیل مشکلات مدیریتی و حضور و عدم حضور در لیگ ۹۰درصد بازیکنانش به تیم‌های دیگر رفته بودند و این یک امر منطقی است چرا که بلاتکلیف بودند. هنر و جرأت به خرج دادم و یک تیمی ساختم که شما‌ها از هفته‌ی دوم دنبالش بودید، تحویل شما‌ها دادم.‌ ای کاش این حرف‌ها را زمانی که تیم را گرفتید می‌گفتند.

شما یکی از بهترین بازیکنان تیم که سابقه‌ی درخشانی در فوتسال ایران دارد در برهه‌ای که تیم نیاز به نتیجه دارد کنار می‌گذارید. الان شما خیانت کرده‌اید یا قبلی‌ها! اگر این تیم بد بسته شده بود و مبنای جذب بازیکنان به گفته‌ی آقایان مبهم بود، چرا برای گرفتن این تیم از هفته‌های اول دست و پا می‌زدید؟ می‌گذاشتید خود کسانی که این تیم را بسته بودند تا آخر می‌ماندند و معلوم می‌شد که الان به جای سقوط و تاسف، برای حضور در پلی آف می‌جنگید. تابلوی نتایج قبل محق همه چیز است.

ما با ارژنی بازی کردیم که در اوج آمادگی و سوم جدول بود و آنهم در شیراز با امتیاز برگشتیم. اما شما در ساوه مقابل ارژنی که چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده و دچار افت شده بود، شکست خوردید! با بهبهان که چند بازیکن خوب خود را نداشتیم و حتی یادم هست که آنجا متوجه شدیم که کیایی محروم است در آن جو سنگین و باناداوری با امتیاز برگشتیم. اما همان تیم شما را در ساوه با آن نتیجه‌ی تحقیر آمیز شکست می‌دهد.

نمی‌دانم باخت ما در هفته‌های اول که تیم تازه شکل گرفته بود آن هم با گیتی پسند و قم و پارسیان، آبروریزی بود تا یا شکست‌های شما در هفته‌های آخر لیگ در برابر فرش آرا (۸گل) بهبهان (۹گل)! در ضمن از زمان حضور شما‌ها در نیم فصل دوم، شهرداری ساوه نسبت به چندین تیم که دچار افت محسوسی بودند، از همه لحاظ تقویت و بهتر شدید. شما باید به جای فرافکنی، پاسخگو باشید. البته مردم خونگرم و هواداران واقعی و دلسوز ساوه همه چیز‌ها را می‌دانند سعی کنیم به شعور این عزیزان توهین نکنیم!

خوب می‌دانند که چه کسی خائن است و چه کسی دلسوز. ما مربیان همه باهم همکار هستیم و برد و باخت جزئی از کار ما است و رفت و آمد مربیان در تیم‌ها امری طبیعی است. اینکه لازم دانستم جوابیه‌ای آماده کنم از این جهت است که شما‌ها فرار رو به جلو می‌کنید و خودتان را تطهیر! عذرخواهی و گردن گرفتن سقوط شما هیچ سودی برای شهرداری ساوه نداشته و امروز باید تدبیری برای آینده کرد. در آخر یادآور شوم که کسانی که ادعای دلسوزی برای مردم ساوه دارند و خود را ساوجی می‌دانند در سالی که همراه مردم خوب ساوه جشن صعود می‌گرفتیم هر کاری که از دستشان بر می‌آمد کردند که شهرداری ساوه به لیگ برتر نیاید، اما خداوند حق را به حق‌دار داد.

در ضمن باید بگم که کجایی بودن مهم نیست، مهم این است که در هر تیم و شهری کار می‌کنی نسبت به آن تیم و شهر متعصب باشی و خود را مال آنجا بدانی و برای موفقیتش از جان مایه بگذارید. البته حرف‌های زیادی از مسائل پشت پرده و دلایل سقوط دارم که به جای خود خواهم گفت. به امید روزی که تیم فوتسال شهرداری ساوه که امید و قله‌ی جوانان با استعداد ساوه می‌باشد که امسال چندین جوان آینده‌دار را جذب باشگاه کردیم (علیرضا صدیق، رضاتمیزی، یاسین سرخیل، علیرضا مینایی، عارف جعفری، محمدعبدی، علی خلیلوند) در لیگ برتر مجدداً ببینیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

تیمی که گلپور ببنده از بازیکنای جام رمضان معلومه ٣ هفته زودتر سقوط میکنه

نام ... پنجشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

شما لیاقت همون گلپورم نداشتید

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

بابا خجالت بکش. کلی بازیکن بهتر از اینا بیرون بودن که میشد آورد. ولی تو با دلال بازی اینارو آوردی اونم با چه قراردادهایی

نام ... چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

منظور شما از هفته دوم مطمعنا حسین شمس نیست 😝😝😝

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

بازیکنا همه لیگ دسته یک ودو باید بازی کنن اینا روچه به لیگ برتر

نام ... چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

همه ی بازیکنا دسته یک ودو باید بازی کنن ایناروچه به لیگ برتر

نام چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

ابن تیم رو حسین شمس با دخالت هاى خودش نابود کرد اون از دانشگاه آزاد که توسط حسین شمس منحل شد اینم شهردارى ساوه که نابودش کرد بخدا شمس فوتسال ساوه رو نابود کرد