کد خبر : 129772
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 12:46
دسته‌بندی نشده
-

نتایج، ابهامات را بیشتر کرد/ آیا فرهاد فخیم سرمربی واقعی مس است؟

نتایج، ابهامات را بیشتر کرد/ آیا فرهاد فخیم سرمربی واقعی مس است؟
فخیم از تاثیرگذارترین بازیکنان مس در فصول اخیر بوده و نقش مهمی در قهرمانی ایران و آسیای مس داشته است.این بازیکن این فصل هم آمادگی مطلوب خود را حفظ کرده با این حال محرومیت های او باعث شده تا مسی ها از نبود او ضرر و زیان زیادی ببینید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم از تاثیرگذارترین بازیکنان مس در فصول اخیر بوده و نقش مهمی در قهرمانی ایران و آسیای مس داشته است.این بازیکن این فصل هم آمادگی مطلوب خود را حفظ کرده با این حال محرومیت های او باعث شده تا مسی ها از نبود او ضرر و زیان زیادی ببینید.

با رفتن حمید بی غم از مس،دایره فعالیت های فخیم در این تیم بیشتر هم شده و شنیده می شود در مسائل فنی نیز نقشی کلیدی را ایفا می کند.مروری بر بازیهایی که فخیم به دلیل مصدومیت یا محرومیت در آن غایب بوده موید این نکته است که جدا از محسوس بودن غیبت او در درون زمین،نبود او روی مسائل فنی و کوچینگ تیم هم تاثیر گذار است.

بارها این شایعه مطرح شده که فخیم در مسائل فنی تیم نیز نقش کلیدی را ایفا می کند و حتی چند بار به هنگام تعویض به تقی پور سرمربی تیم خرده گرفت.مسی ها در دو بازی اخیر و در غیاب فخیم محروم یک تساوی مقابل سن ایچ و یک شکست پرگل مقابل فرش آرا داشته اند و با ادامه محرومیت او که در پلی آف هم وجود دارد این نگرانی نزد مسی ها بوجود آمده که در غیاب فخیم هم در درون زمین و هم روی نیمکت مربیگری به مشکل بخورند و شانس صعود به مرحله نیمه نهایی پلی آف را هم از دست بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

تیم مَس رو امسال فخیم با حاشیه هاش!!! نابود میکنه حالا ببینید!! این آدم فقط و فقط حاشیه داره هیچى نیست والسلام

آذربایجان یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

بچه جون پا تک کفش بزرگترا نکن برو مشقاتو بنویس تو و امثال تو حالا حالا ها حرص خواهید خورد که فرهاد اسطوره و برند فوتسال ایرانه پس ببند دهنتو

نام یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

آذى چى میزنى ؟؟!! اندونزى فخیم رو براى چکارى میخواسته؟!! احتمالا براى قمه زنى خواستنش نه فوتسال!!! فخیم بدرد درگیرى خیابانى میخوره نه فوتسال کلا تعطیلى داداش توهم زدى بیدار شووو!!!

آذربایجان یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

فرهاد فخیمو حامد نجفی با التماس نگه داشت پسرم کاش رضایت فرهاد میدادن چین یک میلیارد میدتد بهش اندونزی هفتصد میلیون مسو فرهاد مس کرده پس زبون درازی نکن

نام ... یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

کلا ادم مزخرفیه

آذربایجان دوشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰:۰۵

تو برو تو تیم اهورا بازی کن که داره دست و پا میزنه نیوفته تو رو چه به تیم مس مدافع عنوان قهرمانی البته فوتبالت در حد اهوراس خخخخخ پس حالا حالا ها از فرهاد خواهی گفت