کد خبر : 129937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 13:29
-

عزتی : به لحاظ فنی صربستان در سطح پایین تری از ما قرار دارد/ در اردوی تیم ملی اکثراً بازیکنان جوان حضور داشتند

عزتی : به لحاظ فنی صربستان در سطح پایین تری از ما قرار دارد/ در اردوی تیم ملی اکثراً بازیکنان جوان حضور داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عزتی بازیکن قزوینی تیم ملی فوتسال که در اردوی آماده سازی این تیم برای دیدار تدارکاتی با صربستان حضور داشت ،گفت: صربستان یک تیم فیزیکی است و بازی با این تیم تواند به روند آماده سازی تیم کمک کند. عزتی ادامه داد: البته آنها به لحاظ فنی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عزتی بازیکن قزوینی تیم ملی فوتسال که در اردوی آماده سازی این تیم برای دیدار تدارکاتی با صربستان حضور داشت ،گفت: صربستان یک تیم فیزیکی است و بازی با این تیم تواند به روند آماده سازی تیم کمک کند.

عزتی ادامه داد: البته آنها به لحاظ فنی در سطح پایین تری از ما قرار دارند ولی نسبتا تیم خوبی هستند.

وی درخصوص اردوی برگزارشده اظهارکرد: در این اردو که در آکادمی فوتسال برگزار شد اکثرا بازیکنان جوان حضور داشتند و در نهایت ۶-۵ نفر برای بازی با صربستان انتخاب می شوند.

فلنگ قزوینی مس سونگون ورزقان درباره بازی های این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: یک بازی دیگر تا پایان لیگ داریم که در هفته پایانی مس سونگون ورزقان میهمان آذرخش بندرعباس خواهدبود که این بازی فردا برگزار می شود.

عزتی با اشاره به غیبت خود در این بازی اظهارکرد: به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه کشاله ران با تیم به بندرعباس نرفتم ضمن اینکه سرمربی تیم تشخیص داد برای جلوگیری از مصدومیت و محرومیت احتمالی بیشتر بازیکنان باتجربه در این سفر همراه تیم نباشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در رده دوم جدول هستیم و تلاش می کنیم در پلی آف موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.