کد خبر : 130029
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 10:57
-

بنی اسدی: با این شرایط تیمی نداشته باشیم بهتر است/ اگر هواداران آذرخش نبودند، نیم فصل کنار می کشیدیم

بنی اسدی: با این شرایط تیمی نداشته باشیم بهتر است/ اگر هواداران آذرخش نبودند، نیم فصل کنار می کشیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بنی اسدی کاپیتان تیم آذرخش بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل مس سونگون گفت: مشکلات مالی مانع این شد که بتوانیم جزو هشت تیم باشیم و به مرحله پلی آف صعود کنیم. محمد بنی اسدی اظهار داشت: بنده و تمام بازیکنانم تلاش کردیم تا به پلی آف برویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بنی اسدی کاپیتان تیم آذرخش بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل مس سونگون گفت: مشکلات مالی مانع این شد که بتوانیم جزو هشت تیم باشیم و به مرحله پلی آف صعود کنیم.
محمد بنی اسدی اظهار داشت: بنده و تمام بازیکنانم تلاش کردیم تا به پلی آف برویم اما قول و وعده مسئولان عملی نشد و این مشکلات مالی به داخل زمین کشیده شد و شرمنده هواداران خود شدیم.

بازیکن تیم آذرخش بندرعباس گفت: فقط به عشق هواداران تا آخر بازی ها ایستادگی کردیم والا اگر این هواداران نبودند همان نیم فصل نخست از بازی ها کنار می کشیدیم.
وی بیان داشت: لیگ امسال نسبت به سال های گذشته ضعیف تر بود و ما می توانستیم به پلی آف برسیم اما همان گونه که گفتم همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق نیفتد.
محمد بنی اسدی درباره ماندنش در آذرخش گفت: یک سال با این تیم قرارداد داشتم اگر مشکلات مرتفع شد به عشق استان در این تیم می مانم اما به اعتقاد بنده اگر قرار باشد سال دیگر هم این مشکلات باشد همان بهتر که اصلا تیمی به نام آذرخش در لیگ برتر وجود نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.