کد خبر : 130074
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 11:58
-

حجت:در نیم‌فصل اول ۳ امتیاز و در نیم‌فصل دوم ۲۰ امتیاز گرفتیم /شاید با این نتیجه‌ نگاه به اهورا تغییر کند

حجت:در نیم‌فصل اول ۳ امتیاز و در نیم‌فصل دوم ۲۰ امتیاز گرفتیم /شاید با این نتیجه‌  نگاه به اهورا تغییر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ماندن‌مان در لیگ برتر دراماتیک بود؛ در نیم‌فصل دوم ۲۰ امتیاز گرفتیم و با ۲۳ امتیاز در لیگ ماندیم و این کاری بود که شاید فقط از دست بچه‌‌های ما بر می‌آمد. محمد حجت، سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان صبح امروز درباره موفقیت تیمش در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ماندن‌مان در لیگ برتر دراماتیک بود؛ در نیم‌فصل دوم ۲۰ امتیاز گرفتیم و با ۲۳ امتیاز در لیگ ماندیم و این کاری بود که شاید فقط از دست بچه‌‌های ما بر می‌آمد.

محمد حجت، سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان صبح امروز درباره موفقیت تیمش در باقی ماندن در لیگ برتر، اظهار کرد: ما از وقتی تیم‌مان کارش را از لیگ استان آغاز کرد تا الان که در لیگ برتر هستیم، نتایج‌مان در لحظات آخر دراماتیک و جذاب بوده؛ تیم ما در نیم‌فصل اول ۳ امتیاز داشت و در نیم‌فصل دوم ۲۰ امتیاز دیگر گرفتیم و با ۲۳ امتیاز در لیگ ماندیم و این کاری بود که شاید فقط از دست بچه‌‌های ما بر می‌آمد.

وی افزود: ما با یک تیم کاملا بومی و بدون اسپانسر مشخص، توانستیم پله به پله از لیگ استان به لیگ برتر بیاییم و امسال هم در لیگ برتر ماندیم.

سرمربی اهورا بهبهان گفت: در همه فصل‌هایی که در لیگ‌های مختلف حاضر بوده‌ایم، آقای گل لیگ از تیم ما بوده و میلاد مسیحی در این فصل نیز توانست با ۳۰ گل زده این بار در لیگ برتر آقای گل شود که این موضوع نشان‌دهنده پتانسیل بالای جوانان بهبهانی در زمینه فوتسال است.

وی ادامه داد: شاید با این نتیجه‌ای که کسب کردیم نگاه مسؤولان و حامیان به این تیم تغییر کند و در فصل بعد بتوانیم با شرایط بهتری پای به رقابت‌ها بگذاریم.

حجت با اشاره به رعایت فیرپلی یا بازی جوانمردانه در هفته آخر لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: بابت آنچه در هفته آخر لیگ دیدیم بسیار خوشحالم و برای این فیرپلی به فدراسیون و همه فوتسالی‌ها تبریک می‌گویم زیرا هم تیم قرچک مقابل ما جانانه جنگید هم تیم سوهان محمدسیما قم مقابل رقیب مستقیم ما یعنی پارسیان مردانه ایستاد و باعث شدند هیچ شائبه‌ای درباره بازی‌های هفته آخر پیش نیاید.

سرمربی اهورا عنوان کرد: در بهبهان الان در زمینه‌های مختلف ورزشی استعدادهای خوبی وجود دارد که می‌توانم به ملی‌پوش کشتی‌مان محسن‌نژاد اشاره کنم و می‌طلبد مسؤولین نگاه ویژه‌ای به ورزش بهبهان داشته باشند.

وی افزود: پس از چند سال یک سالن بسیار خوب که سالن شهید بقایی بود در بهبهان افتتاح شد که یک بازی در آن برگزار کردیم اما متأسفانه کف‌پوش آن از کیفیت لازم برخوردار نیست و مجبور شدیم به سالن کوچک‌تر با تماشاگر کمتر برویم.

محمد حجت گفت: شاید همین کار کوچک که کف‌پوش سالن شهید بقایی را تعویض کنند کمک زیادی به ما بکند؛ خوشحالی مردم بهبهان برای بقای تیم ما در لیگ برتر نشان می‌دهد حمایت و هزینه در این مسیر چقدر ارزشمند است و موجب دلخوشی مردم می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بیان کرد: بازیکنان تیم ما دریافتی خاصی نداشته‌اند و می‌توانم بگویم هیچ‌گونه پولی نگرفته‌اند؛ با این حال عملکرد بچه‌های ما به نحوی بوده که همین حالا ۵ بازیکن ما از لیگ کشور آذربایجان پیشنهاد خوب دارند و ممکن است یکی دو نفر از آن‌ها به این کشور بروند.

وی در پایان اظهار کرد: باز هم از حمایت هواداران و رسانه‌هایی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم و از مسؤولین می‌خواهم توجه بیشتری به ورزش بهبهان و تیم اهورا داشته باشند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.