کد خبر : 130073
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 11:40
-

کشاورز :حفاری تیم خوب و فوتسال بلدی است/باید اتفاقاتی که در طول لیگ رخ داده را فراموش کنیم

کشاورز :حفاری تیم خوب و فوتسال بلدی است/باید اتفاقاتی که در طول لیگ رخ داده را فراموش کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورزپس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری اهواز اظهار داشت: چندین هفته مصدوم بودم و امروز پس از کارهای پزشکی برای تیم به میدان رفتم، فقط حیف که در این بازی تماشاگرها حضور نداشتند که از این دیدار لذت ببرند. وی افزود: تیم حفاری تیم خوب و فوتسال بلدی هست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورزپس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری اهواز اظهار داشت: چندین هفته مصدوم بودم و امروز پس از کارهای پزشکی برای تیم به میدان رفتم، فقط حیف که در این بازی تماشاگرها حضور نداشتند که از این دیدار لذت ببرند.

وی افزود: تیم حفاری تیم خوب و فوتسال بلدی هست و شاهد یک بازی پر گل بودیم، به نظر بنده همه چیز خوب بود به جز عدم حضور هواداران که اگر حضور داشتند بازی کاملی را شاهد بودیم، فوتسال بدون هواداران لذت بخش نیست.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالی درباره برگزاری پلی آف خاطرنشان کرد: پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و بازی های ویژه حساب می‌شود و تیم‌ها جای اشتباه ندارند و با تمرکز کامل باید به مصاف حریف بروند، باید اتفاقاتی که در طول لیگ رخ داده را فراموش کنیم و همه فکر و ذکر ما به پلی آف باشد که به هدف اصلی که قهرمانی است، برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.