کد خبر : 130419
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 23:30
-

بدل بهنام بانی در سالن/ درگیری سریالی اصغری مقدم با تماشاگران

بدل بهنام بانی در سالن/ درگیری سریالی اصغری مقدم با تماشاگران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم حفاری و سن ایچ از هفته ی اول پلی آف لیگ برتر، از ساعت١۶ جمعه در مقابل هم قرار گرفتند. حاشیه های بازی: فرید نمازی کاپیتان محبوب سال های گذشته حفاری و بازیکن کنونی نفت الوسط عراق از نزدیک بازی را تماشا کرد و مورد تشویق و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم حفاری و سن ایچ از هفته ی اول پلی آف لیگ برتر، از ساعت١۶ جمعه در مقابل هم قرار گرفتند.
حاشیه های بازی:
فرید نمازی کاپیتان محبوب سال های گذشته حفاری و بازیکن کنونی نفت الوسط عراق از نزدیک بازی را تماشا کرد و مورد تشویق و توجه بسیاری از هواداران نیز قرار گرفت .
فردی بسیار شبیه به بهنام بانی در سالن حضور داشت که خیلی ها را به این اشتباه وا داشت که خود او در سالن حضور دارد.
احمد ملا علی به دلیل سه کارته بودن این بازی را از جایگاه ویژه‌ تماشا کرد .
حفاری خیلی زود توسط حسین فهیمی به گل اول رسید تا اولین گل اولین پلی آف تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.
واکنش اصغری مقدم به صحبت های هواداران حفاری باعث عصبانیت ‌شدید آن ها شد که با دخالت لیدر های تیم این درگیری لفظی ختم به خیر شد.
پس از این درگیری لفظی اصغری مقدم که نقش اصلی تمام درگیری های امروز بود، برای آرام تر شدن اوضاع دقایق زیادی را روی نیمکت نشسته و ساکت به تماشای بازی مشغول شد.
حفاری در نیمه اول، تیم سرتر میدان بود و بازیکنان این تیم، موقعیت های بسیاری را با بی دقتی خراب کردند تا سرانجام روی حرکت خوب وحید کاظمی و اشتباه گلر تیم سن ایچ، این حفاری بود که بازی را با دو گل به سود خودش کرده بود.
سی ثانیه مانده به پایان این تیم سن ایچ بود که دست به بازی پاور پلی زد ولی سودی از این تاکتیک نبرد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود حفاری در نیمه ی اول به پایان برسد.
پس از شروع نیمه دوم این تیم سن ایچ بود که با حملات مکرر خود به روی دروازه ی حفاری موقعیت های بسیاری ایجاد می کرد که با درخشش قابل توجه سجاد بابایی موفق به گلزنی نشدند.
سرانجام این وحید شفیعی بود که با تجربه بالای خود یکی از این حملات را تبدیل به گل کرد.
پس از این گل بازی چند دقیقه ای به تعادل کشیده شد.
تعادل بازی بسیار کوتاه بود و این آتش بازی شاگردان اصغری مقدم بود که با دو گل در یک دقیقه به پایان رسید.
پس از این گل حفاری چیزی برای از  دست دادن نداشت و تمامی اندوخته خود را بر باد رفته میدید، سراپا حمله شد.
باز هم وحید کاظمی اسلحه پنهان داوودی سرمربی توانست روی ریباند گل تساوی را وارد دروازه ی سن ایچ کند.
پس از این گل حفاری با روحیه بالاتر حمله کرد و حسین فهیمی کاپیتان امروز حفاری که در غیاب احمد ملا علی بازوبند را به بازو بسته بود، خودش را دو گله و تیمش را صاحب گل چهارم کرد.
این گل اصغری مقدم را مجبور به استفاده از سیستم پاور پلی کرد ولی آن ها بازهم در این تاکتیک موفق نبودند و علیرضا رفیعی برای بار پنجم قفل دروازه سن ایچ را گشود.
توپی که به بدن شهاب طالبی برخورد کرد و به اوت رفت و باعث مصدومیت او شد، زمانی که داور به دلیل مصدومیت طالبی قصد جلو گیری از شروع آن توسط اصغری مقدم را داشت با اعتراض او همراه شد که این امر موجب عصبانیت شدید یکی از هواداران حفاری و درگیری لفظی چند دقیقه ای او با اصغری مقدم شد که با وساطتت مسئولین برگزاری بازی ختم به خیر شد.
سر انجام این حفاری بود که باز هم توسط حسین فهیمی روی یک ضربه کرنر به گل بعدی رسید تا سن ایچ را با ۶ گل به خانه بدرقه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.