کد خبر : 130470
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 12:10
دسته‌بندی نشده
-

محمدی:همه تلاش خود را برای رسیدن به جام قهرمانی انجام می‌دهیم

محمدی:همه تلاش خود را برای رسیدن به جام قهرمانی انجام می‌دهیم
دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: من همه تلاشم را برای ثبت کیلین شیت در بازی انجام دادم و خوشحالم توانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: من همه تلاشم را برای ثبت کیلین شیت در بازی انجام دادم و خوشحالم توانستیم پیروز میدان باشیم.

سپهر محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در مرحله نخست پلی‌آف، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم برنده بازی باشیم و راه رسیدنمان به مرحله بعد را هموارتر کنیم.
وی در مورد تلاش ستودنی تیم مقاومت البرز در این بازی، خاطر نشان کرد: مقاومت البرز تیم جوان و خوبی است و توانستند بجنگند؛ امیدوارم در نهایت حق به حق‌دار برسد و تیمی که شایسته قهرمانی است بتواند به عنوان قهرمانی برسد.
دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند با تأکید بر سخت بودن بازی برگشت مقابل مقاومت البرز، تصریح کرد: بازی بعد مثل بازی امروز سنگین است و ما همه تلاش خود را برای رسیدن به جام قهرمانی انجام می‌دهیم،

محمدی اضافه کرد: من همه تلاشم را برای ثبت کیلین شیت در بازی امروز انجام دادم و خدا را شاکرم که توانستیم پیروز میدان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

واقعآ در بازی مقابل مقاومت البرز ستاره میدان بودی وخوش درخشیدی