کد خبر : 130651
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397 - 10:30
-

صوفی زاده :تا هفته آینده نام مربی بانوان اعلام می شود/با چند گزینه مصاحبه شده است

صوفی زاده :تا هفته آینده نام مربی بانوان اعلام می شود/با چند گزینه مصاحبه شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون فوتبال نتوانست شهرزاد مظفر مربی موفق تیم ملی را حفظ کند تا این مربی به کویت برود. حال چند ماهی است که تیم ملی بدون سرمربی است و کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون فوتبال نتوانست شهرزاد مظفر مربی موفق تیم ملی را حفظ کند تا این مربی به کویت برود. حال چند ماهی است که تیم ملی بدون سرمربی است و کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال با چند مربی مذاکراتی برای انتخاب جانشین مظفر داشته است.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: پس از رفتن عباس ترابیان از کمیته فنی و تغییرات در این کمیته و همچنین حضور داوود پرهیزکار در کمیته فوتسال، کادر جدیدی مشغول به کار شده‌اند. اعضای جدید کمیته درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ارزیابی‌هایی داشته اند و از چند مربی لیگ برتری مصاحبه هایی نیز به عمل آمده است. قرار است تا هفته آینده نام مربی اعلام شود. فعلا درباره سرمربی تصمیمی گرفته نشده است و پس از ارزیابی عملکرد مربی درباره انتخاب سرمربی تصمیم گیری خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.