کد خبر : 130959
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 - 22:09
دسته‌بندی نشده
-

تولید اولین کفش تخصصی فوتسال در ایران

تولید اولین کفش تخصصی فوتسال در ایران
کفش های تخصصی فوتسال برای اولین بار در ایران توسط شرکت «تن زیب» تولید و به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک شرکت ایرانی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا کفش‌های تخصصی فوتسال را در داخل کشور تولید کرده است. «تن زیب» که پیش از این با حضور وحید شمسایی در تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون برسر زبان‌ها افتاد در حالی طراحی، تولید و فروش این کفش ها را در ایران دنبال می‌کند که پیش از این کفش‌های تخصصی فوتسال از خارج از کشور وارد می شد و بازیکنان فوتسال با پرداخت مبالغ هنگفت، می توانستند کفشی استاندارد و مناسب با رشته ورزشی خود تهیه کنند.

0e18f7
کفشهای فوتسال تن‌زیب ضمن کیفیت و دوام فوق‌العاده‌ای که دارند، مطابق با تکنولوژی روز پیش رفته اند و انتخابی ایده‌آل برای فوتسالیست های حرفه‌ای و آماتور هستند. انعطاف‌پذیری خوب این کفشها که به دلیل استفاده از فوم EVA در کفی آنها است، امکان جابه‌جایی بهتر و سرعت گرفتن را به بازیکن می‌دهد.

47584633_281822722498284_7376728041663234048_n
همچنین قسمت زیرین زیره نیز طوری طراحی شده که ضدسُر بوده و به بازیکن قدرت مانور بیشتری می‌دهد. رویه‌ی این کفشها که عمدتا از جنس چرم مصنوعی هستند، دوام بالایی داشته و همچنین باعث سبکی کفش می گردد.
در برخی از مدلها در قسمت جلویی کفش از چرم طبیعی استفاده شده که باعث دوام بیشتر کفش در این ناحیه می شود و در عین حال کفش را سنگین نمیکند.

برای مشاهده مدل های مختلف کفش های فوتسال تن زیب اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.