کد خبر : 130823
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 - 13:17
-

صبوری:همین حالا هم قهرمان هستیم!/ دست تماشاگران را می‌بوسم

صبوری:همین حالا هم قهرمان هستیم!/ دست تماشاگران را می‌بوسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال محمدسیما قم ضمن تشکر از هواداران گفت: حضور در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال برای ما قهرمانی محسوب می‌شود. حسین صبوری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، با بیان اینکه برد خیلی روحیه‌بخش و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال محمدسیما قم ضمن تشکر از هواداران گفت: حضور در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال برای ما قهرمانی محسوب می‌شود.

حسین صبوری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، با بیان اینکه برد خیلی روحیه‌بخش و خوبی بود، اظهار کرد: پیروزی امروز را به مجموعه فوتسال قم تبریک می‌گویم؛ از تماشاگرانی که برای ما سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما غیرت کردند و زحمت زیادی کشیدند و غیر از تشکر، نمی‌توانم حرفی بزنم چراکه در این بازی سنگین و پُر فشار، عملکرد خوبی داشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند.

سرمربی تیم فوتسال محمدسیما قم تصریح کرد: هر اتفاقی در مراحل بعدی برای تیم ما بیافتد، چیزی را از دست ندادیم و همین که با این شرایط به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کردیم، قهرمان هستیم؛ کار این مجموعه، بازیکنان، کادر تیم و … کمتر از قهرمانی نیست و با صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ کار بزرگی انجام دادند.

صبوری یادآور شد: امیدوار هستم مسؤولانی که امروز به سالن آمدند، این تیم را رها نکنند و در ادامه مسابقات نیز حمایت داشته باشند تا بتواند نتیجه و آینده خوبی رای برای فوتسال قم رقم بزند؛ ان‌شاالله مطالبات بازیکنان هرچه زودتر پرداخت شود تا آنها با توان بیشتری در بازی‌های آتی شرکت کنند.
وی پیرامون شانس قهرمانی فوتسالیست‌های قم در لیگ برتر گفت: از ابتدای فصل هم این تیم برای قهرمانی بسته نشده و تا به امروز هم بازیکنان فراتر از توان کار کردند؛ ناامید هم نیستیم؛ تا به این مرحله پیش رفتیم و باز هم تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم چراکه ممکن است هر اتفاقی در پلی‌آف رخ بدهد.
سرمربی تیم فوتسال محمدسیما قم اضافه کرد: هر تیمی به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر برسد، قطعا حریف سرسختی برای ما خواهد بود و از کیفیت بالایی برخوردار است؛ برای ما تفاوتی ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیریم و فقط باید با حداکثر توان‌مان کار کنیم.

صبوری با بیان اینکه امروز بازی سختی مقابل فرش‌آرا داشتیم، اظهار کرد: قبل از مسابقه به بازیکنان گفتم دیدار دشواری در انتظارمان است چراکه فرش‌آرا به دنبال جبران باخت اخیرش خواهد بود و امروز هم دیدیم که تلاش زیادی برای گرفتن نتیجه می‌کرد، اما بازیکنان ما تلاش بیشتری داشتند و به برتری رسیدند.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: تیم ما از اول فصل برای قهرمانی بسته نشده است؛ هدف ما حضور در جمع هشت تیم و صعود از مرحله پلی‌آف بود که این هدف‌گذاری اولیه محقق شده، اما حالا نیز ناامید نیستیم؛ ابتدای فصل نمی‌توانستیم حرفی از قهرمانی بزنیم ولی الان که به جمع چهار تیم رسیدیم، حیف است که بخواهیم به قهرمانی فکر نکنیم.

سرمربی تیم سوهان محمدسیما یادآور شد: این تیم باید از نظر مالی پشتیبانی شود تا بچه‌ها روحیه بگیرند و در زمین خودمان بازی خوبی ارائه دهند تا دل هواداران را شاد کنیم.

صبوری درخصوص وعده ۳۵۰ میلیون تومانی مسؤولان برای حمایت از تیم سوهان محمدسیما گفت: از مسوولان تشکر می‌کنم که به رختکن تیم آمدند و به بازیکنان روحیه دادند؛ امیدوار هستم در هفته آینده وعده‌هایی که داده شده، عملیاتی شود و بچه‌ها تا قبل از بازی آینده، بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند چراکه هرچه زودتر این امر محقق شود، در بالا رفتن انگیزه بازیکنان موثر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.