کد خبر : 131257
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 بهمن 1397 - 13:25
-

ناصری: تمام تصمیم گیریها در فوتسال باید جمعی باشد/ با حضور اعضای جدید در کمیته فنی ، فوتسال نفس تازه ای کشیده است

ناصری: تمام تصمیم گیریها در فوتسال باید جمعی باشد/ با حضور اعضای جدید در کمیته فنی ، فوتسال نفس تازه ای کشیده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد انتخاب اعضای جدید کادر فنی فوتسال گفت:  اعضای جدید کادر فنی همگی فوتسالی  هستند.  انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی فردی مدیر، کاربلد و کسی است که سال‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال فعالیت داشته، از طرف دیگر وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و اعضای دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد انتخاب اعضای جدید کادر فنی فوتسال گفت:  اعضای جدید کادر فنی همگی فوتسالی  هستند.  انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی فردی مدیر، کاربلد و کسی است که سال‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال فعالیت داشته، از طرف دیگر وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و اعضای دیگر کمیته فنی همگی از جنس فوتسال هستند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت:  به نظر من فوتسال با آمدن  این افراد به کمیته فنی نفس تازه ای پیدا کرده و امیدوارم به همین منوال از پیشکسوتان در سازمان لیگ و یا کمیته فوتسال استفاده شود.در حال حاضر تیم ملی سوم دنیا است اما از لحاظ سیستم مدیریتی فوق‌العاده ضعیف هستیم و این سومی  ۸۰ درصد توان بازیکنان و ۲۰ درصد هم عوامل فیزیکی دیگر است امیدوارم با آمدن اعضای جدید کمیته فنی عملکردمان نسبت به قبل بهتر شود و به جایگاه اصلی که قهرمانی در جهان است برسیم.

ناصری افزود: در کمیته فنی و یا کمیته فوتسال، سازمان لیگ  نباید به صورت تک‌بعدی نگاه کنند و  همه تصمیم‌گیری‌ها باید به صورت جمعی انجام شود. همچنین نباید در کمیته فوتسال و یا سازمان لیگ  افرادی حضور داشته باشند که خودشان در لیگ تیم یا باشگاه دارند. این موضوع یک امر طبیعی است که آنها بخواهند از باشگاه و یا  تیم خود در تصمیم‌گیریها به طرف خود استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر ساختار فوتسال  از الحاظ سخت افزاری و..در حد سوم دنیا نیست .من از مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال می‌خواهم افرادی را جذب سازمان لیگ و یا  کمیته فوتسال کنند که همگی از قدیمی‌های و پیشکسوتان فوتسال و خاک خورده این رشته باشند.

ناصری همچنین در مورد برگزاری پلی‌آف لیگ برتر فوتسال که اولین سال است برگزار می‌شود، گفت:  در مرحله پلی آف ما باید دو بحث را در نظر بگیریم یکی خوب و دیگری بد، خوب بودن این است که پلی‌آف به لیگ ما پویایی ،شادابی و انگیزه بالا به تیم‌ها و بازیکنان داده است، بدی آن این است که تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، مس سونگون و یا … که یک سال در صدر جدول قرار دارند در مرحله پلی‌آف با یک اتفاق (اخراج بازیکنان، مصدومیت بازیکنان و …)  باید از لیگ حذف شوند. به نظر من کمیته فوتسال و سازمان لیگ باید تدابیری بیندیشند که حداقل در مرحله پلی‌آف امتیازات ویژه‌ای برای تیم‌های بالای جدول در نظر بگیرند.

وی همچنین در مورد حضور مجدد وحید شمسایی در تیم ملی و پس گرفتن آقای گلی جهان توسط وی گفت: وحید شمسایی برای فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده و یک افتخار برای ایران است  حرف من وحید شمسایی نیست حفظ عنوان آقای گلی جهان توسط یک ایرانی مهم است  همه ما باید تلاش کنیم  که عنوان آقای گلی جهان در ایران توسط  وحیدشمسایی در ایران باقی بماند  و مطمئنم با آمدن انصاری‌فر و دیگر اعضای جدید کمیته فنی انها به دنبال راه‌حل مناسبی برای پس گرفتن عنوان آقای گلی جهان توسط وی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.