کد خبر : 131296
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 - 17:58
-

سنگ سفیدی:چطور فقط برای فوتسال پول نیست؟/۲۲ میلیون تومان پاداش فوتسالیست‌ها چندان اهمیتی ندارد

سنگ سفیدی:چطور فقط برای فوتسال پول نیست؟/۲۲ میلیون تومان پاداش فوتسالیست‌ها چندان اهمیتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال کشورمان در گلایه از پرداخت پاداش اخیر فدراسیون فوتبال به فوتبالیست‌ها بیان کرد: مقایسه فوتبال با فوتسال کار درستی نیست. پاداش‌های اخیری که به حساب فوتبالیست‌ها واریز شده است نوش جانشان، اما مدت زمان زیادی از جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌گذرد و هنوز خبری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال کشورمان در گلایه از پرداخت پاداش اخیر فدراسیون فوتبال به فوتبالیست‌ها بیان کرد: مقایسه فوتبال با فوتسال کار درستی نیست. پاداش‌های اخیری که به حساب فوتبالیست‌ها واریز شده است نوش جانشان، اما مدت زمان زیادی از جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌گذرد و هنوز خبری از پرداخت پاداش‌های فوتسال نیست.

وی در ادامه افزود: کم لطفی در حق فوتسال پوشیدنی نیست. ۲۲ میلیون تومان پاداش فوتسالیست‌ها چندان اهمیتی ندارد، ولی بهتر بود با پرداخت به موقع پاداش‌ها شان و شخصیت فوتسالیست‌ها حفظ می‌شد. چطور برای تیم ملی فوتبال پاداش هست، ولی برای فوتسال پول نیست؟ بچه‌ها قدری از این موضوع دلخور هستند.

وی در انتهای بحث پاداش‌ها گفت: بهتر است نگاه مسئولان ورزشی به فوتبال و فوتسال یکسان باشد. همه ملی پوشان رشته‌های مختلف ورزشی برای یک پرچم تلاش می‌کنند، همه بازیکنان برای یک سربلندی یک پرچم می‌جنگند و تلاش می‌کنند.

سنگ سفیدی در ارتباط با شایعه جدایی اش از تیم مس سونگون ورزقان و شائبه اختلاف با سرمربی این تیم بیان کرد: من تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه با مس قرارداد دارم و کاملا تابع باشگاه هستم. حرف‌های حاشیه ساز معلوم نیست از کجا تولید می‌شود! مسئولین باشگاه باید پیگیر این صحبت‌ها باشند، زیرا من و هم تیمی هایم تمام تمر کزمان را روی بازی‌های پیش روی تیم گذاشته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.