کد خبر : 131335
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 18:27
-

صبوری: توجهی به حواشی مس نداریم/در خانه خود پیروزی می خواهیم

صبوری: توجهی به حواشی مس نداریم/در خانه خود پیروزی می خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بین ۸ تیم مرحله پلی آف لیگ فوتسال حضور پیدا کرد. ولی کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم کم بضاعت، اما دوست داشتنی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دست پیدا کند. حالا تیم سوهان محمد سیمای قم روز جمعه به مصاف مدافع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بین ۸ تیم مرحله پلی آف لیگ فوتسال حضور پیدا کرد. ولی کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم کم بضاعت، اما دوست داشتنی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

حالا تیم سوهان محمد سیمای قم روز جمعه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی، مس سونگون باتجربه می‌رود. حسین صبوری سرمربی این تیم درباره شرایط تیمش بیان کرد: تیم فوتسال مس سونگون تیم بسیار خوبی است و برای قهرمانی بسته شده است. اما ما ناامید نیستیم و برای کسب نتیجه به زمین می‌رویم.

سرمربی سوهان محمدسیما درباره حواشی اخیر پیش آمده برای تیم مس سونگون واکنشی نشان نداد و با گذشتن از این مسئله تنها با گفتن جمله ما به این مسائل توجهی نداریم، از این بحث عبور کرد.

صبوری درباره اینکه تیم سوهان می‌تواند به روند شگفتی‌های اخیر خود ادامه دهد و با پیروزی مقابل مس از زمین خارج شود افزود: بازی در زمین خودمان (شهر قم) برگزار می‌شود. مطمئنا ما نیز برای پیروزی در این بازی شانس داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربایجان پنجشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

نه ما با شما کار داریم منتظریم فقط بیاین تبریز

نام ... پنجشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به این حرفا نمیخوری جوجو