کد خبر : 131424
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:32
-

دو ساعت در رختکن ورزشگاه حبس شدیم/شاهین نیازمند حمایت مسئولین و جذب بازیکن است

دو ساعت در رختکن ورزشگاه حبس شدیم/شاهین نیازمند حمایت مسئولین و جذب بازیکن است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه گفت: بازی سختی را در مقابل تماشاگران متعصب و پر شور امیدیه برگزار کردیم و بسیار خوشحالیم که پس از یک بازی نفس گیر و حواشی پس از آن، موفق به صعود به لیگ برتر کشور شدیم. حامد ایوانی خاطر نشان کرد: بازی کردن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه گفت: بازی سختی را در مقابل تماشاگران متعصب و پر شور امیدیه برگزار کردیم و بسیار خوشحالیم که پس از یک بازی نفس گیر و حواشی پس از آن، موفق به صعود به لیگ برتر کشور شدیم.

حامد ایوانی خاطر نشان کرد: بازی کردن در خانه نفت امیدیه بسیار سخت است، چرا که این تیم تماشاگران بسیار متعصبی در کنار خود دارد، سالن ورزشی امیدیه مجهز به کفپوش هندبال است و شرایط را برای فوتسال سخت می‌کند و داوری نیز در برخی از صحنه‌ها به سود نفت امیدیه بود.

وی در تشریح حواشی پس از بازی افزود: پس از بازی به علت هجوم تماشاگران متعصب امیدیه به داخل زمین، همراه کل مسئولین تیم و تعداد اندک تماشاگرانی که برای حمایت از ما به امیدیه سفر کرده بودند، مجبور شدیم دو ساعت را در رختکن ورزشگاه حبس شویم و پس از دو ساعت با تلاش نیروی انتظامی از درب پشتی ورزشگاه خارج شدیم.

ایوانی خاطرنشان کرد: در فصل بعد تیم شاهین کرمانشاه نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین شهر و جذب بازیکن است و از طرفی امیدواریم شرایط برای حضور یک مربی کارا و کارآمد همچون منصور مولایی در این تیم فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.