کد خبر : 131539
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:34
-

احسانی:باشگاه با هزینه شخصی مدیرعامل و بازیکنان طی هفت سال گذشته اداره شده است

احسانی:باشگاه با هزینه شخصی مدیرعامل و بازیکنان طی هفت سال گذشته اداره شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: تیم فوتسال شاهین کرمانشاه برای درخشش و موفقیت در لیگ برتر کشور، نیازمند حمایت جدی مادی و معنوی مسئولان ارشد استان است. احسان احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال شاهین برای آنکه در حد و اندازه نام استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: تیم فوتسال شاهین کرمانشاه برای درخشش و موفقیت در لیگ برتر کشور، نیازمند حمایت جدی مادی و معنوی مسئولان ارشد استان است.
احسان احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال شاهین برای آنکه در حد و اندازه نام استان کرمانشاه در لیگ برتر حاضر شود در همه بخش ها باید تقویت شود.
او اضافه کرد: استان کرمانشاه با وجود پتانسیل و استعدادهای فراوان ورزشی متاسفانه در لیگ های مختلف کشور تنها ۲ تیم فوتسال شاهین و هندبال اسلام آباد در لیگ برتر دارد و آن هم امسال راه یافته اند، بنابراین برای فراهم کردن حضور ورزشکاران با استعداد استان در سطح کشور، این باشگاه ها نیازمند توجه جدی مسئولان هستند.
احسانی با بیان اینکه تیم فوتسال شاهین کرمانشاه، تاکنون برای حضور در لیگ برتر از حمایت کننده مالی برخوردار نبوده است گفت: این باشگاه با هزینه شخصی مدیرعامل و بازیکنان طی هفت سال گذشته اداره شده ولی برای ادامه کار با توجه به هزینه های خاص لیگ برتر نیازمند تقویت مالی از جانب مسئولان استانی، فرمانداری و شهرداری هستیم.
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در ادامه گفت: این باشگاه در طول عمر هفت ساله اش با حمایت خستگی ناپذیر مردم کرمانشاه در ۲ سال گذشته از دسته ۲ به دسته یک باشگاه های فوستال کشور و از دسته یک به لیگ برتر راه یافته است.
احسانی در ادامه عملکرد ۲ ساله باشگاه شاهین را نشانه توانمندی و استعداد ناب ورزشی جوانان استان دانست و گفت: تیم فوتسال شاهین در مسابقات سال جاری ۹ برد، ۲ تساوی و سه شکست داشته است که در بازی آخر مقابل امیدیه خوزستان، با همراهی خوب هواداران کرمانشاهی این تیم خوب را سه بر یک برد و در بازی برگشت هم در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ ضربات پنالتی این تیم خوزستانی را مغلوب کرد و به لیگ برتر راه یافت.
وی در ادامه از صدا و سیما به خاطر پخش مسابقات شاهین و حمایت های معنوی اعضای شورای شهر و شهرداری کرمانشاه و هواداران با تعصب و پرشور کرمانشاهی تقدیر کرد
وی در پایان بیان داشت: همه این باشگاه را با اسم کرمانشاه می شناسند و نام می برند لذا از تمام مسئولان استان می خواهم این باشگاه را در لیگ برتر تنها نگذارند، زیرا پس از سالها پس از تیم شیرین فراز یک تیم از این استان توانسته به لیگ برتر راه یابد، از آن حمایت کنند تا انشاالله بتواند زمینه ارتقاء پیشرفت جوانان استان را در سطح کشور فراهم کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲:۱۱

دروغ گو
پس جاطلبی و زدوبند های شما…برای کرسی شورا شهر .چی بوده