کد خبر : 131512
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 9:23
-

نقش مدیران بی تفاوت در زوال فوتسال

نقش مدیران بی تفاوت در زوال فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال در سال‌های اخیر یکی از افتخارات ورزش ایران محسوب می‌شود و در عین حال از همه گیر‌ترین رشته‌ها در میان جوانان است. دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال با جنجال‌های زیادی رو به رو شد.از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال در سال‌های اخیر یکی از افتخارات ورزش ایران محسوب می‌شود و در عین حال از همه گیر‌ترین رشته‌ها در میان جوانان است.

دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال با جنجال‌های زیادی رو به رو شد.از طرفی بازی توسط بازیکنان گیتی پسند خوب شروع شد، ولی در نیمه دوم استارت حواشی از طرف هواداران حفاری خورده شد. ابتدا هواداران با جنجال‌های مهندسی شده سعی در بهم زدن تمرکز بازیکنان گیتی پسند داشتند. سپس با پرتاب بطری و ترقه برای دقایقی جو بازی را متشنج‌تر از قبل کردند. در نهایت حفاری با نتیجه ۴ بر ۳ گیتی پسند را از پیش روی برداشت.

با این تفاسیر سرمربی تیم گیتی پسند و بازیکنان ساکت ننشستند و در بیانیه‌های مختلفی ناراحتی خود را از هواداران حفاری اعلام کردند. این حواشی به قدری زیاد بود که پای دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال را به جنجال پیش آمده باز کرد.

کاظم سلیمانی، دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ارتباط با حواشی پیش آمده گفت: در دیدار حفاری مقابل گیتی پسند اصفهان حضور داشتم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد! به هرحال ما پرونده را به کمیته انضباطی فرستادیم. تصمیمات نهایی درباره حواشی این بازی را آن‌ها می‌گیرند.

سلیمانی در ادامه افزود: بیانیه باشگاه گیتی پسند را ندیدم، اما بهتر است خون را با خون نشوییم. انتظار همچین بیانیه‌ای را از باشگاه گیتی پسند نداشتم. بهتر بود این حرف‌ها از سوی آن‌ها منتشر نمی‌شد.

دبیر کمیته فوتسال در ارتباط با اتفاقات بازی بیان کرد: هواداران ۲ ترقه به داخل زمین انداختند، اطلاع دادیم اگر سومی را بیاندازند قطعا بازی را کنسل می‌کنیم.

در روز‌های اخیر فوتسال ایران حواشی زیادی به خود دیده است که هر کدام به نحوی پشت گوش انداخته شدند.

بی توجهی به عوامل بازدارنده در اتفاقات این چنینی عاملی برای تشدید و تکرار رفتار غیر ورزشی در فوتسال است که متاسفانه مورد توجه مسئولان این رشته قرار ندارد و از همه مهمتر اینکه مرجعی برای رسیدگی و نظارت به کار مسئولان و مدیران کمیته موجود نیست و یا اگر هست توجهی به این رشته ندارند و این باعث زوال فوتسال در سال های اخیر شده است.

رونق فوتسال در سال های گذشته با حضور تیم های پر قدرت و صرف هزینه های گزاف باعث شده بود که تیم ملی فوتسال ایران در حد ۴ تیم برتر فوتسال دنیا در جام جهانی بالا برود اما امروز کناره گیری برخی تیم ها از لیگ فوتسال نشان می دهد برنامه ریزی انجام شده از سوی مدیران برای حفظ و ترغیب علاقه مندان و سرمایه گذاران این رشته کافی نبوده است.

بی کفایتی و فساد در هر بخش مدیریتی زمانی بیشتر خواهد شد که خیال مدیران برای حفظ سمتشان راحت باشد یا به نوعی یک پشتوانه بدون بررسی، ثبات مدیریتی را به بخشی بدهد که هیچگونه بیلان کاری مثبتی نداشته است و این وظیفه فدراسیون فوتبال و شخص رئیس فدراسیون است که در مورد این موضوعات ورود کند و با برخورد های چکشی با عوامل با سابقه در بحران سازی، ریشه این اتفاقات را خشک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.