کد خبر : 131746
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 19:31
-

سپهر محمدی: یک هفته خواب و خوراک نداشتیم/ احمد عباسی: رقابت من و جاوید به نفع گیتی پسند شد

سپهر محمدی: یک هفته خواب و خوراک نداشتیم/ احمد عباسی: رقابت من و جاوید به نفع گیتی پسند شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی پس از صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که مشاهده کردید بازی سنگینی بود. نیمه اول یک بر صفر تمام شد و فشار زیادی را تحمل کردیم. همه بازیکنان یک هفته خواب و خوراک نداشتیم و نتوانسته بودیم به حقمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی پس از صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که مشاهده کردید بازی سنگینی بود. نیمه اول یک بر صفر تمام شد و فشار زیادی را تحمل کردیم. همه بازیکنان یک هفته خواب و خوراک نداشتیم و نتوانسته بودیم به حقمان در اهواز برسیم.
وی ادامه داد: از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر می کنم. انشاءالله بتوانیم در فینال یک بازی خوب و در خور مردم اصفهان انجام دهیم. همه سعی و برنامه ریزی ما به گونه ای است که به قهرمانی برسیم.
محمدی افزود: سالن ۲۵آبان بسیار خوب است اما یک سال است که در سالن پیروزی تمرین می‌کنیم و شاید کمی به ضرر ما باشد که سالن را تغییر دهیم.
همچنین سعید احمد عباسی پس از پیروزی در برابر ملی حفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز سنگین بود و فشار زیادی داشت. نیمه اول با گلی که به ثمر رساندیم با اطمینان خاطر به رختکن رفتیم. با صحبت های کادر فنی در بین دو نیمه، برنامه هایی که مدنظر بود را در نیمه دوم اجرا کردیم.
وی در خصوص دیدار فینال افزود: بازی با مس در حالت عادی بازی خاصی است و بازی در فینال شرایط را سخت تر می کند. از آنجایی که دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند برای پیروزی می آیند. ما نیز برای پیروزی به تبریز می رویم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیرم و جشن قهرمانی را در اصفهان برگزار کنیم.
احمد عباسی در رابطه با گلی که به ثمر رساند ادامه داد: توپ روی پایم نشست و شوت خوبی شد که به دروازه چسبید و خوشبختانه این گل پیروزی ما را حتمی کرد.
وی در خصوص رقابت آقای گلی با جاوید اظهار کرد: با مهدی جاوید اول رفیقم بعد رقیب. رقابتی هم که داریم به‌گونه‌ای است که به تیم کمک کند و تا اینجای فصل اینگونه بوده است و برای هیچکداممان مهم نیست که چه کسی آقای گل شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحيد پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

عقاب آسیا،سلطان کلین شیت و مرد اخلاق سپهر دست طلایی

Ahwz پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

ببین انشاالله لیگ امسال نشونتون میدیم باران سنگ و شیشه .بهتون هشدارداده بودیم بلایی سرتون میاریم که حال کنین مهران عالی قدر مهدی جاوید سعید احمد عباسی تو هر تیمی باشین نابودین لحظه شماری میکنیم برا بازی در اهواز

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

با جاوید رفیقی؟ خخخخ

یک هوادار پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

راستش من امروز پسر ۷ سالمو نیاوردم
خوب کاری هم کردم از بس که فحاشی شد
میخام یه بنر بیارم با این متن:
من و پسرم به عنوان هوادار بافرهنگ تیم گیتی پسند به تیم و هواداران رقیب و تیم داوری احترام میگذاریم.
این مسایل نیاز به فرهنگ سازی و نیز تحلیل علمی توسط اساتید دانشگاهی داره به نظر من

نام ... جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

عامو پاشین جعمش کنید همون عالیقدر برای همتون بسه تو اهواز انگار شیرازی ها رو نمیشناسین

ahwaz یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

بابا شیرازیاروخوب میشناسیم ازاون ناظم دلال تا مهرانی که اگه حفاری نمیگرفتش تومحلات بایدپیداش میکردید مهران عالیقدرهمونیه که تواهوازباگریه برگشت اصفهان اره عزیزم شیرازشیرازنکن