کد خبر : 131863
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 10:26
-

اطمینان:قسمت نبود به فینال راه یابیم

اطمینان:قسمت نبود به فینال راه یابیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: ما تمام تلاش‌مان کردیم، اما قسمت نبود به دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال کشور راه یابیم. ناصر اطمینان اظهار داشت: در بازی برگشت برابر مس‌سونگون تمام توان خود را در میدان گذاشته و تلاش کردیم باخت خانگی خود را جبران کنیم و با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: ما تمام تلاش‌مان کردیم، اما قسمت نبود به دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال کشور راه یابیم.

ناصر اطمینان اظهار داشت: در بازی برگشت برابر مس‌سونگون تمام توان خود را در میدان گذاشته و تلاش کردیم باخت خانگی خود را جبران کنیم و با وجود اینکه ۳ بر صفر عقب بودیم بازی را به تساوی کشاندیم، اما این نتیجه برای راهیابی به فینال کافی نبود.

وی افزود: تیم مس‌سونگون مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان آسیا بوده و حریفی آسانی برای ما نبود.

زننده گل سوم تیم سوهان محمد سیما گفت: ما نهایت تلاش خود را کردیم و نتیجه نزدیکی هم به دست آورده و قسمت نبود به دیدار نهایی راه یابیم.

در بازی برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس‌سونگون برابر سوهان محمد سیما قم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافته و با توجه به پیروزی ۴ بر ۳ در قم، تیم مس‌سونگون به فینال لیگ برتر فوتسال کشور راه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.