کد خبر : 132039
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 14:38
-

بابایی:قطعا آقای رعدی نفر اول کادر هستند/قهرمانی حداقل شایستگی تیم حفاری بود

بابایی:قطعا آقای رعدی نفر اول کادر هستند/قهرمانی حداقل شایستگی تیم حفاری بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی سرمربی حفاری پس از پیروزی برابر تیم دختران کویر مس کرمان در دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان اظهار کرد: بازی آسانی در پیش نداشتیم و برابر یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ بازی می کردیم اما در هر صورت از این نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی سرمربی حفاری پس از پیروزی برابر تیم دختران کویر مس کرمان در دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان اظهار کرد: بازی آسانی در پیش نداشتیم و برابر یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ بازی می کردیم اما در هر صورت از این نظر که در این بازی پیروز شدیم خوشحالم اما سوم شدن در لیگ برای ما جذابیتی ندارد.

وی افزود: قهرمانی تنها هدف ما بود و به همین دلیل است که بابت سوم شدن در لیگ خوشحال نیستیم. فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم و مجبور شدیم در این فصل از ۸ بازیکن استفاده کنیم. فشار زیادی روی تیم وارد می شد و باشگاه در تنگنای مالی هم بود اما از همه حمایت های باشگاه تشکر می کنم و بابت این که نتوانستیم در پاسخ به این حمایت و محبت قهرمان شویم متاسفم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری افزود: از تک تک بازیکنانم در این فصل راضی هستم و از همه آن ها قدردانی می کنم که برای موفقیت تیم حفاری جنگیدند. قهرمانی حداقل شایستگی تیم حفاری بود اما قسمت این بود که به جای فینال در بازی رده بندی به میدان برویم.

بابایی در مورد انتخابش به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان و مبهم بودن جایگاه ها در کادر فنی عنوان کرد: باید در اردو حضور پیدا کنیم تا ببینیم چه پیش می آید. قطعا آقای رعدی نفر اول کادر هستند. اگر روز اول حرفی می زنیم و قولی بابت همکاری می دهیم باید به آن پایبند باشیم و من هم مشکلی در این زمینه ندارم و هدفم کمک به تیم ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.