کد خبر : 131908
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 10:35
-

لک:نباید برای بازی فینال با مس به زمین دیگری برویم/کاظمی رفت که رفت!

لک:نباید برای بازی فینال با مس به زمین دیگری برویم/کاظمی رفت که رفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای تغییر سالن بازی برگشت فینال از پیروزی به نقش جهان اصفهان گفت: من هم روز بازی با حفاری شنیدم که می خواهند سالن بازی فینال را عوض کنند. سالن پیروزی استاندارد است و مشکلی ندارد. ۹ ماه است که در این سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای تغییر سالن بازی برگشت فینال از پیروزی به نقش جهان اصفهان گفت: من هم روز بازی با حفاری شنیدم که می خواهند سالن بازی فینال را عوض کنند. سالن پیروزی استاندارد است و مشکلی ندارد. ۹ ماه است که در این سالن تمرین و بازی می کنیم و نباید آنرا تغییر بدهند. البته هر تصمیمی می خواهند بگیرند باید زودتر اعلام کنند.

سرمربی گیتی پسند تاکید کرد: تمام اعتراض ما به قوانین پلی آف است. ما صدرنشین مرحله گروهی بودیم اما حالا حتی نمی توانیم در زمین خودمان بازی کنیم. هر گزینه ای که بود از ما گرفته اند.

وی درباره تقابل با مس در فینال هم تصریح کرد: مس تیم بسیار خوبی است و بازی متفاوتی با آنها در پیش داریم. بازیکنان مس سالها کنار هم بازی کرده اند و شناخت خوبی از هم دارند. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت مس کار می کنیم و امیدوارم که در نهایت موفق باشیم.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره حکم کمیته انضباطی و تعلیقش از فوتسال تا اطلاع ثانوی گفت: من حرف بدی نزدم که این حکم را صادر کردند. به هیچکس توهین و بی احترامی نکردم. فقط به ناظر بازی رفت با حفاری اعتراض داشتم. نمی دانم چرا این حکم را داده اند. قرار است امروز شنبه به کمیته انضباطی برویم و توضیحاتمان را بدهیم.

لک در پایان درباره وضعیت افشین کاظمی بازیکن گیتی پسند خاطرنشان کرد: هیچ خبری از کاظمی ندارم. این بازیکن بعد از بازی با شهروند ساری در مرحله گروهی گفت مصدوم هستم و دیگر سر تمرین نیامد. باشگاه هم کاظمی را جریمه کرد و از آن موقع این بازیکن رفت که رفت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.