کد خبر : 132076
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 9:54
-

انصاری‌فرد:می‌خواهم اتحاد و همدلی را در خانواده بزرگ فوتسال ایجاد کنم/ فدراسیون مصمم به توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است/باید در بخش پایه توجه ویژه‌ای کنیم

انصاری‌فرد:می‌خواهم اتحاد و همدلی را در خانواده بزرگ فوتسال ایجاد کنم/ فدراسیون مصمم به توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است/باید در بخش پایه توجه ویژه‌ای کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری فرد در مورد حضور مجدد در فوتسال  و به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی گفت: در جلسه‌ای که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال داشتم  وی به من پیشنهاد داد تا در صورت امکان مسئولیت کمیته فنی را عهده‌دار شوم.در این جلسه وی برنامه‌ها و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری فرد در مورد حضور مجدد در فوتسال  و به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی گفت: در جلسه‌ای که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال داشتم  وی به من پیشنهاد داد تا در صورت امکان مسئولیت کمیته فنی را عهده‌دار شوم.در این جلسه وی برنامه‌ها و اهداف خوبی برای فوتسال و فوتبال ساحلی ارائه کردند.

*فدراسیون مصمم به توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است

وی در ادامه گفت:  من در جلسه با تاج متوجه شدم که فدراسیون فوتبال مصمم به توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است و این فدراسیون توجه خاصی به این دو رشته دارد و وقتی من فضای خوبی برای کار کردن در کمیته فنی دیدم و  همچنین با توجه به فعالیتها و علاقه خودم به فوتسال پذیرفتم که مسئولیت کمیته فنی را با توکل به خدا بپذیرم .

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: اولین و مهمترین سیاست‌گذاری که من دارم این است که بار دیگر اتحاد و همدلی را در خانواده بزرگ فوتسال ایجاد کنم. و سعی ما در کمیته فنی جذب همه پتانسیل‌ها  در اهالی خانواده بزرگ فوتسال است و در همین راستای تا به امروز جلسات زیادی با اهالی فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار کردیم چه آنانی که حامی ما بودند و چه کسانی که منتقد و یا کسانی که داخل گود و یا خارج گود هستند. اگر قرار است اتفاق مهمی در فوتسال و فوتبال ساحلی رخ دهد همه ما باید در کنار هم دست بر دست هم دهیم و از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

 *افراد خوبی جذب کمیته فنی کردیم

انصاری فرد افزود: تا به امروز در کمیته فنی جلسات زیادی برگزار کردیم که نیازی به رسانه‌ای شدن نداشته و در این جلسات تمامی نقطه نظرات و دیدگاه‌های همه دوستان را دریافت کردیم. این جلسات به ما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های  خوبی داشته باشیم و حتی به نتایجی می‌رسیم که در نگاه اولیه اصلا مد نظرمان نبوده اما در دل همین جلسات به دست آمده است در حال حاظر افراد خوبی را جذب کمیته فنی کردیم وکمیته فنی خوبی در فوتسال و فوتبال ساحلی شکل گرفته که از همه جمیع جهات علمی، فنی و … شاخص‌هایی دارند و هدف این است که تصمیماتی که گرفته می‌شود  عملیاتی شود و در حد حرف باقی نماند.

 *هدف کمیته فنی طرح و توسعه اصول پایه است

وی افزود: فیفا تأکید زیادی دارد بر طرح و توسعه و مسابقات دارد و ما به همین منظور روی این دو اصل کارهای زیادی انجام می‌دهیم این چیزی است که ایفانتینو رئیس فدارسیون فیفا در جلساتی که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال داشته تأکید فراوان کرده که ما باید روی اصول پایه به شدت کار کنیم و توجه ویژه‌ای به پایه شود.

مدیرعامل باشگاه سابق پرسپولیس گفت: ما باید کاری کنیم که فوتسال و فوتبال ساحلی از ساختار و پایه‌های قوی‌تر برخوردار باشد این دغدغه و نگرانی در حال حاضر وجود دارد و باید به این دو رشته توجه ویژه شود و ما باید این رشته ها را توسعه دهیم. در این مدت من هر چند وقت یکبار با تاج رئیس فدارسیون فوتبال جلساتی در رابطه با تصمیماتی که در کمیته فنی گرفته می‌شود داشتم و وی را از تصمیمات گرفته شده آگاه کردیم  و از وی درخواست داشتیم در جاهایی که به مشکل برمی‌خوریم و نیاز به حمایت بیشتر فدراسیون داریم وی ورود و ما را حمایت کند. و تا به امروز به همدلی خوبی با این فدراسیون رسیده ایم.

*برای توسعه فوتسال فوتبال ساحلی اتاق فکری تشکیل دادیم

  انصاری فرد در مورد برنامه های تیمهای ملی فوتسال فو تبال ساحلی گفت:  برای تیم‌های بزرگ سال و پایه‌های فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان و برای هر تیم برنامه‌های خاصی داریم در همین جا،جا دارد از سرکار خانم شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی  و خانم صوفی‌زاده  نائب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان که در جلسات حضور پیدا می‌کنند تشکر قدردانی دارم در حال حاظر تصمیمات زیادی در رده‌های ملی گرفته شده  و برای تکمیل کادر  تیم‌های ملی و اردوها و مسابقات دوستانه یک به یک تصمیمات خوبی گرفته شده که البته برخی از این تصمیمات اعلام شده و برخی هنوز اعلام نشده است در حال حاضر  تمامی برنامه‌های مربیان تیم‌های ملی را برای سال آینده خواستار شدیم که بعد از بررسی و تصویب در کمیته فنی تصمیم نهایی گرفته شود. البته برای توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اتاق فکری تشکیل دادیم و برای دانش‌افزایی مربیان برنامه ویژه‌ای داریم .

*رسانه ها بازوی قدرتمندی در توسعه فوتسال فوتبال ساحلی هستند

وی در پایان گفت: ما به همکاری و همراهی بیشتر رسانه‌ها برای پیشرفت فوتسال و فوتبال ساحلی نیاز داریم.هر چه این دو رشته بیشتر دیده شوند بیشتر می‌توان برای توسعه و پیشرفت بهتر کاری  را انجام داد. رسانه‌ها بازوی قدرتمندی در توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هستند و ما همیشه از توجه این قشر برخوردار بودیم و در حال حاضر ما بیشتر از قبل به توجه و حضور رسانه ها در توسعه پیشرفت فوتسال و فوتبال ساحلی  نیاز داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۸

پس استاد شمس چی شد براچی در فوتسال نیست

نام یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

حسین شمس بدرد ناشنوایان میخوره چون نمیفهمن چى میگه راحت بازى خودشون رو انجام میدن😂😂😂😂😂😂😂

نام ... یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

خخخخخ جالب بود