کد خبر : 132078
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 9:56
-

پول‌ها به پیام رسید، وعده‌های پوچ به فوتسال بانوان/ بعد مصدومیتم هیچ‌کس با من تماس هم نگرفت

پول‌ها به پیام رسید، وعده‌های پوچ به فوتسال بانوان/ بعد مصدومیتم هیچ‌کس با من تماس هم نگرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مریم رضاپور گفت: بعد از انحلال تیم مشکی پوشان امسال با حمایت آقای برادران یک هفته به شروع لیگ تیم تشکیل شد و با یک ترکیب بسیار جوان وارد مسابقات شدیم، بازیکنان ما به‌جز من و رؤیا کلاتی این فصل اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مریم رضاپور گفت: بعد از انحلال تیم مشکی پوشان امسال با حمایت آقای برادران یک هفته به شروع لیگ تیم تشکیل شد و با یک ترکیب بسیار جوان وارد مسابقات شدیم، بازیکنان ما به‌جز من و رؤیا کلاتی این فصل اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند.

وی ادامه داد: نتایجی هم که گرفتیم بیشتر به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان بود ولی در هفته‌های پایانی تا حدودی به هماهنگی رسیدیم ولی باز مصدومیت‌ها ما را اذیت می‌کرد چون فصل بدن‌سازی را از دست دادیم در طول فصل زیاد مصدوم داشتیم.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی افزود: بازیکنان ما قرار‌داد مالی زیادی نداشتند یعنی به‌جز سه تا بازیکن سایر بازیکن قراردادهای بسیار پایینی داشتند،در طول فصل شورای شهر وعده‌های زیادی برای کمک به تیم ما داشتند اما به هیچ‌کدام عمل نکردند و فقط در چند هفته پایانی هزینه استان و رفت‌وآمد را پرداخت کردند.

وی یادآور شد: آقای برادران از ابتدا پیگیر کار ما بودند،آقای اصولی قول دادند برای حمایت از تیم بانوان ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شود که این وعده هم عملی نشد.

رضاپور ابراز کرد: اگر اشتباه نکنم تا اینجا فقط شورای شهر ۳۰ میلیون هزینه کردند، من مصدوم شدم اما یک هزار تومان کمک نکردند چه شورای شهر چه هیأت فوتبال هرچقدر هم که پیگیری می‌کنم جواب روشنی نگرفتم، من تا الآن یک‌میلیون هزینه کردم و هنوز هزینه‌های دیگری دارم، دکتر گفت عمل کنم اما من به خاطر شرایط خانوادگی و اینکه فرزند کوچک دارم عمل نکردم برای همین گچ گرفتم و باید با فیزیوتراپی مصدومیت من برطرف شود.

وی تصریح کرد :خانم توسلی و خانم شجاعی بعد از مصدومیت با من تماس گرفتند اما سایر مسئولان حتی یک زنگ هم به من نزدند، یک‌بار باخانم گندمی صحبت کردم و قرار بود در جلسه‌ای در مورد مشکلات صحبت کنیم که هنوز زمان آن‌ جلسه فرانرسیده است!

کاپیتان تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی  با اشاره به تبعیض‌هایی که در ورزش می‌شود، گفت: به تیم والیبال پیام یک میلیارد و هشت‌صد میلیون کمک کردند،به هیأت کشتی کمک کردند اما تیم فوتسال بانوان انگار فرزند ناتنی است.

وی تأکید کرد: نباید به خاطر انتخابات هیأت فوتبال تیم ما قربانی شود، نباید از انتخابات بهره‌برداری سیاسی انجام شود، اگر با آقای برادران مشکل‌دارید پول را به بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان چرا پرداخت نمی‌کنید؟

این فوتسالیست مشهدی  بابیان اینکه ۱۷ سال بدون حاشیه در فوتسال فعالیت دارد اظهار کرد: اگر انتقادی دارم برای پیشرفت فوتسال مشهد است، بنابراین اگرچه از مسئولان دلگیر هستم اما تا جایی که توان داشته باشم برای تیم شهرم تلاش می‌کنم.

رضاپور با اشاره به اینکه در صورت استمرار مشکلات، از این تیم جدا خواهم شد، بیان کرد: امیدوارم قانونی وضع شود تا صنایع بخشی از مالیات خود را در حوزه ورزش هزینه کنند تا از مشکلات و دغدغه‌های مالی کاسته شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.