کد خبر : 132074
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 9:45
-

یاری:با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شدیم

یاری:با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو پیرامون کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار داشت: از هفته هفتم به بعد تیم کنونی تحت حمایت نامی‌نو شروع به فعالیت کرد، پیش از آن تیم کنونی تحت نظر باشگاه سپیدرود رشت بود که به دلایل مالی حامی قبلی نتواسنت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو پیرامون کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار داشت: از هفته هفتم به بعد تیم کنونی تحت حمایت نامی‌نو شروع به فعالیت کرد، پیش از آن تیم کنونی تحت نظر باشگاه سپیدرود رشت بود که به دلایل مالی حامی قبلی نتواسنت تیم را حمایت کند و تیم به نامی‌نو اصفهان واگذار شد.

سرمربی تیم نامی‌نو ادامه داد: ما در این راه تلاش زیادی کردیم و با تنها یک باخت لیگ را به پایان رساندیم.

وی در خصوص دیدار نهایی تیم خود با مس رفسنجان اضافه کرد: در دیدار دور رفت به دلیل اینکه دو بازیکن دو کارت و یک بازیکن مصدوم داشتیم بسیار محتاط عمل کردیم که همین موضوع سبب تساوی در رفسنجان شد، اما در اصفهان بدون هیچ فشار و استرسی مقابل مس ظاهر شدیم یک قهرمانی با اقتدار را پشت سر گذاشتیم.

یاری در خصوص کیفیت لیگ جاری گفت: لیگ امسال در مقایسه با سال‌های گذشته واقعا عالی بود، تیم‌ها پایاپای بازی می‌کردند و بازیکنان ملی پوش در تیم‌ها تقسیم شده بودند،  نتایج بازی‌ها قابل پیش بینی نبود و تیم یازدهم جدول نیز مقابل تیم‌های بالای جدولی خوب ظاهر می‌شد.

سرمربی تیم نامی‌نو تصریح کرد: تا هفته پایانی شش تیم شانس حضور در پلی‌آف را داشتند اما در نهایت چهار تیم به پلی‌آف صعود کردند؛ فوتسال بانوان در حال رشد است و باید برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد تا از تعداد تیم‌ها کاسته نشود و اسپانسر‌ها به فوتسال بانوان ورود پیدا کنند.

وی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از جانب باشگاه نامی‌نو افزود: با توجه به حضور از پیش برنامه ریزی نشده تیم فوتسال در اصفهان حمایت‌های مجموعه نامی‌نو مطلوب بود، یک تیم آماده با کادر بومی از شهرستان دیگری به اصفهان منتقل شد و این موضوع برای هر باشگاهی سخت است.

یاری اشاره داشت: روز به روز شرایط در اصفهان بهتر شد، اما ما هنوز تسویه حساب نکرده‌ایم و با شناختی که از طاهری مدیرعامل نامی‌نو دارم قطعا این اتفاق در کمترین زمان رخ خواهد داد.

سرمربی تیم نامی‌نو در مورد وضعیت تیم دیداری مجموعه نامی‌نو در سال آینده گفت: خیلی زود است که در خصوص سال آینده صحبت کنیم، چند روز است که لیگ تمام شده و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی برای سال آینده رقم خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.