کد خبر : 132082
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:04
-

یک بام و دوهوای کمیته فوتسال در اجرای آرای کمیته انضباطی

یک بام و دوهوای کمیته فوتسال در اجرای آرای کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز پنجشنبه خبری روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت مبنی بر محرومیت عراقی زاده، قائم مقام و رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از فعالیت‌های ورزشی که بر اساس درخواست دستور موقت کمیته فوتسال از کمیته انضباطی صادر شده بود.  این موضوع در حالی بود که عصر پنجشنبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز پنجشنبه خبری روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت مبنی بر محرومیت عراقی زاده، قائم مقام و رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از فعالیت‌های ورزشی که بر اساس درخواست دستور موقت کمیته فوتسال از کمیته انضباطی صادر شده بود.

 این موضوع در حالی بود که عصر پنجشنبه تیم فوتسال گیتی پسند باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال به مصاف حفاری اهواز می‌رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله پایانی در این بازی مشخص شود، اما با توجه به رای کمیته انضباطی عراقی‌زاده و لک  با وجود محرومیت هر دو  روی نیمکت گیتی پسند حضور داشتند.

کاظم سلیمانی، دبیر کمیته فوتسال صبح روز پنجشنبه در این مورد گفت: کمیته فوتسال از کمیته انضباطی درخواست کرده بود تا در مورد صحبت‌های تند و تشنج زا و بیانیه‌های عراقی‌زاده مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و لک سرمربی این تیم عکس العمل نشان دهد و این کمیته تا پایان روز چهارشنبه منتظر رای بود که هیچ حکمی صادر نشده بود و تا این لحظه که من در سفر به اصفهان هستم، حکمی مبنی بر محرومیت این دو نفر به ما ابلاغ نشده است. اگر این حکم  صادر شده باشد و به کمیته فوتسال ابلاغ شده باشد، ما مطیع قانون هستیم و از حضور عراقی‌زاده و لک در بازی با حفاری جلوگیری می‌کنیم.

علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال هم که در اصفهان حضور داشت در رابطه با این موضوع گفت: این  پرونده هنوز در کمیته انضباطی است و از  رای صادره اطلاعی ندارم؛ به همین خاطر اجازه دادیم در بازی با حفاری اهواز سرمربی و سرپرست گیتی پسند روی نیمکت بنشینند.

حسین عبدالهی، دبیر کمیته انضباطی در خصوص رای این کمیته گفت: رای صادر شده، درست است و اگر ابلاغ شده باشد؛ لازم الاجرا است. فکر می‌کنم این رای به کمیته فوتسال ابلاغ  نشده که آنها اجازه دادند هر دو روی نیمکت گیتی پسند حضور داشته باشند.

حال سوال‌هایی در این رابطه مطرح است؛ از طرفی کمیته انضباطی رای خود را مبنی بر محرومیت لک و عراقی‌زاده از کلیه فعالیت‌های ورزشی صادر کرده و حتی متن  رای را روی سایت فدراسیون فوتبال  قرار داده است و مسولین کمیته فوتسال و سازمان لیگ از مفاد رای صادر شده اطلاع داشتند، اما چگونه قبل از اینکه یک رای ابلاغ شود متن آن رسانه‌ای می‌شود؟ و دوما کمیته فوتسال چرا از صدور رای کمیته انضباطی اظهار بی اطلاعی می‌کند؟ در صورتی که کلیه مکاتبات فدراسیون فوتبال از طریق اتوماسیون اداری انجام می‌شود و مطابق ماده ۱۳ آیین نامه نحوه استفاده از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی وصول الکترونیکی اوراق قضایی به حساب کاربری مخاطب در سامانه ابلاغ  و درصورت مشاهده ابلاغ  واقعی محسوب می‌گردد.

با این حال به نظر می‌رسد در صورتی‌که رای کمیته انضباطی از طریق اتوماسیون اداری فدراسیون فوتبال به کمیته فوتسال و سازمان لیگ اعلام شده، طبق قانون به درستی ابلاغ شده و لازم الاجرا بوده است، اما اینکه مسئولان برگزاری مسابقه با استناد به کدام قانون اجازه حضور مسئولان گیتی‌پسند را روی نیمکت داده‌اند موضوعی که به غیر از خود آنها کسی توانایی و صلاحیت پاسخگویی را ندارد؛ پس بهتر است پیش از آنکه این موضوع به معضلی پیچیده تبدیل شود، مسئولان کمیته فوتسال و کمیته انضباطی نسبت به شفاف‌سازی در این خصوص اقدام کنند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.