کد خبر : 132150
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 17:37
-

حجازی: مثل پدرم نه باندبازی می‌کنم و نه اهل پارتی‌بازی‌ام

حجازی: مثل پدرم نه باندبازی می‌کنم و نه اهل پارتی‌بازی‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر حجازی هنوز هم یاد و خاطراتش با فوتبال ایران زنده است و حالا به بهانه انتخاب دختر وی به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران دوباره نام و یاد ناصرخان بر سر زبان‌ها افتاده است. خانم گل سابق فوتسال ایران به‌تازگی به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر حجازی هنوز هم یاد و خاطراتش با فوتبال ایران زنده است و حالا به بهانه انتخاب دختر وی به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران دوباره نام و یاد ناصرخان بر سر زبان‌ها افتاده است. خانم گل سابق فوتسال ایران به‌تازگی به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شده و خودش معتقد است همان راه پدرش را در فوتبال ادامه می‌دهد و به هر قیمتی حق و حقیقت را خواهد گفت. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با آتوسا حجازی را در ادامه می‌خوانید.

بازگشت یک عضو از خانواده حجازی به فوتبال ملی می‌تواند اتفاقی خوشایند برای فوتبال ایران باشد.

بالاخره یک روز باید نوبت ما هم می‌شد. بعد از ۲۰ سال باید برمی‌گشتم. یک زمان بهترین بازیکن تیم ملی بودم و از تیم ملی خط‌خوردم و خوشحالم امروز دوباره در یک سمت دیگر در کنار تیم ملی فوتسال کشورم هستم.

خیلی وقت بود از فوتبال و فوتسال دور بودید.

البته برای خودم تیم و کلاس فوتبال داشتم و فعالیت می‌کردم اما چون اهل حاشیه نیستم، شاید به همین دلیل خیلی‌ها فکر می‌کردند از فوتبال دور هستم. دوستان نزدیکم این اخلاق من را می‌دانند که خیلی رسانه‌ای نیستم و نمی‌خواهم وارد حاشیه بشوم. اتفاقا در دنیای فوتبال بودم اما بدون حاشیه کارم را می‌کردم و نمی‌خواستم خیلی در حواشی قرار داشته باشم.

برای انتخاب این سمت با آقای تاج دیدار داشتید؟

دیداری نداشتم اما می‌دانم از طرف ایشان برای تصدی این پست به من پیشنهاد شد.

البــــــــته مـــدتی است نیروهای جـــــــوان‌تــر در فدراسیون فوتــــبال پست و سمت می‌گیرند.

حالا که به بدنه فدراسیون فوتبال نزدیک شده‌ام می‌بینم اکثر نیروها جوان هستند و این موضوع بسیار خوب و مفید است و امیدوارم جوانگرایی و حضور مدیران و مسئولان تحصیلکرده و جوان در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه داشته باشد.

برنامه‌هایتان را برای موفقیت تیم ملی ارائه کرده‌اید؟

فعلا اردوی اول تیم ملی به شمار می‌رود و چون کادر جدید به تیم ملی اضافه شده، یک مقدار باید زمان بگذرد تا هماهنگی‌ به وجود بیاید. برای اردوی بعدی همه‌چیز هماهنگ خواهد شد و روال و نظم خوبی را حاکم خواهیم کرد.

برنامه آتی تیم ملی چیست؟

دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه که در تهران برگزار خواهد شد.

فکر می‌کنید روند موفقیت‌ها و قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال بانوان همچنان تداوم داشته باشد؟

ان‌شاءالله همین‌طور خواهد بود. امیدوارم قهرمانی تیم ملی در آسیا ادامه‌دار باشد.

پدرتان معتقد بود نمی‌خواهند او در این فوتبال باشد. این موضوع باعث نمی‌شود خدای‌ناکرده برای موفقیت شما هم سنگ‌اندازی کنند؟

همین‌قدر بگویم که پدرم همیشه حرف حق را می‌زد و به همین دلیل برخورد خوبی با وی نمی‌شد.

شما هم به‌عنوان دختر وی همین رویه را ادامه می‌دهید؟

بله، دقیقا. من هم همین‌طور هستم و دقیقا مثل پدرم رفتار می‌کنم؛ روز اول هم همین را گفتم. حالا یا از اخلاق و رفتار من خوش‌شان می‌آید یا نمی‌آید. من نه اهل دروغ و ریا هستم و نه اهل باندبازی و پارتی‌بازی. من کارم را می‌کنم و به کسی هم کار ندارم. هر کسی در جایگاه خودش کارش را می‌کند و ما هم همه یک هدف داریم و آن اینکه تیم ملی کشورمان موفق باشد و این هدف نهایی همه ماست.

به جز بحث سرپرستی به کارهای فنی ورود نکرده‌اید؟ به‌طور مثال در دوره‌های مربیگری شرکت کنید تا در آینده مربی شوید؟

دوره‌های مربیگری را سپری کرده‌ام اما فعلا در کنار دوستان و بزرگان درحال یادگیری هستم تا ان‌شاءالله ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.