کد خبر : 132148
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 17:36
-

ناظم الشریعه:اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند

ناظم الشریعه:اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردو آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ از روز جمعه ۱۰ اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود تا بازیکنان آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند. سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: آخرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردو آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ از روز جمعه ۱۰ اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود تا بازیکنان آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: آخرین اردوی ما نسبت به اردوهای گذشته کمی متفاوت‌تر است و به این دلیل که کادر فنی سعی کرده فقط از بازیکنان جوان لیگ و جویای نام به این اردو دعوت کند و در این اردو هیچ یک از بازیکنان لژیونر و همچنین بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون که خود را برای دو بازی حساس مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال آماده می‌کنند حضور ندارند.

وی گفت: اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند که برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. جوانگرایی از دیگر اهداف کادر فنی تیم ملی فوتسال بوده که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه قرار بگیرند و بتوانند از داشته های آنها استفاده کنند و درس بگیرند.

وی در پایان گفت: طبق هماهنگی و صحبت‌هایی که با کمیته فنی و کمیته فوتسال شده در صورتی که تیم ملی در اواخر فروردین ۹۸ طبق برنامه فیفادی بازی دوستانه‌ای داشته باشد قرار است اولین اردوی خود را در سال ۹۸ بعد از تعطیلات نوروز مجدداً شروع کند.
اخبار مرتبط:
برگزاری پانزدهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام......... دوشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

دروغ نگو اینقدر بخدا خوب نیست تو بی وجدانی .همه این بازیکنان و چند بار تا حالا دعوت کردی چرا به دروغ میگی اولین بار .خجالت بکش .این همه بازیکن خوب داریم تو لیگ هامون همش باند بازی همش نامردی و حق خوری

ابى سه شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۵۷

اینم از اون اردوهاى سرکارى هست که فقط میخواهید دورهمى داشته باشید و چند تا بازیکن رو سر کار بذارید بخدا هیچ کدام از این بازیکنا اصلا به تیم ملى نمیرسند فقط براى ردگم کردن دعوت میشن تا کادر فنى تیم ملى بگن ما داریم کار میکنیم !!! بعد هم شعار بدهند جوااانگرلیى کردیم دیگه دستت رو شده آقاى ناظم مدرسه!!!!!!