کد خبر : 132175
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:37
-

یاری:وجهه و شان مربیان زن حفظ نشده است/افراد زبده‌تری از رعدی می توانند در تیم ملی باشند/ تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نشود از پذیرفتن این پست معذورم

یاری:وجهه و شان مربیان زن حفظ نشده است/افراد زبده‌تری از رعدی می توانند در تیم ملی باشند/ تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نشود از پذیرفتن این پست معذورم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان پس از ۹ ماه بلاتکلیفی از روز ۳ اسفندماه شروع به کار کرد و  شهناز یاری که با تیم نامی نو عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد به عنوان مربی تیم ملی معرفی شد. حال پس از گذشت ۵ روز از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان پس از ۹ ماه بلاتکلیفی از روز ۳ اسفندماه شروع به کار کرد و  شهناز یاری که با تیم نامی نو عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد به عنوان مربی تیم ملی معرفی شد. حال پس از گذشت ۵ روز از اردوها یاری در تمرینات حاضر نشده است.

شهناز یاری درباره دلیل غیبتش در اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بحث من این است که وجهه و شان مربیان زن حفظ نشده است. قطعا بانوان باید سکاندار تیم ملی باشند و این حق آنهاست. تیم ملی در حالی دو بار قهرمان آسیا شد که هر دو بار بانوان هدایت تیم را بر عهده داشتند.

او در ادامه افزود: زمانی که به لیست تیم ملی نگاه می کنید از من و زیور بابایی به عنوان مربیان تیم ملی نام برده شده است! رعدی نیز به عنوان مدیر فنی حضور دارد در حالیکه حتی افراد زبده‌تری از رعدی در بخش مردان حضور دارند که می توانند در کنار تیم ملی حاضر شوند. کسانی که می توانند کمک بیشتری کنند. این تصمیم کمیته فوتسال است و در حال حاضر نیز تیم ملی بدون سرمربی در حال فعالیت می باشد. تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نشود از پذیرفتن این پست معذورم.

یاری در ادامه افزود: صحبت های رعدی در سایت‌ها به هیچ وجه درست نیست، او بیان کرده دو خانم در کنار من حضور خواهند داشت و هر زمان که از کسی خوشم نیاید نفر بعدی را جایگزین خواهم کرد. این ادبیات مناسب کسی که بخواهد در تیم ملی حضور داشته باشد، نیست. این لحن صحبت کردن توهین آمیز است. در جامعه‌ای که در تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی بانوان فعالیت می کنند نباید چنین صحبت کرد، به ویژه در فوتسال که بانوان ما نه تنها در آسیا بلکه در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، از دامن همین مربیان زن، بازیکنان ساخته شده‌اند. به همین دلیل تا زمانی که شان و منزلت مربیان زن حفظ نشود حاضر به حضور در  اردوهای تیم ملی نخواهم بود.

یاری در پاسخ به این سوال که آیا شما به دلیل اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی نشده‌اید، حاضر به حضور در اردوی تیم ملی نیستید؟ اگر زیور بابایی به عنوان سرمربی معرفی می‌شد شما حاضر به قبول همکاری به عنوان مربی بودید؟ گفت: فکر می کنم باید فرد اصلح به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود. پس از بررسی رزومه مربیان و اجرای عدالت قطعا انتخاب شایسته‌ای خواهند داشت. زیور بابایی دوست و همکار من است و کارش را تازه آغاز کرده اگر بررسی اجمالی داشته باشید متوجه خواهید شد توقع زیادی ندارم، از سال ۹۲ همیشه به عنوان سرمربی در تیم‌های ملی و باشگاهی حضور داشتم الان بحث من سرمربیگری خودم نیست.

او در ادامه گفت: این طرز نگارش برای معرفی بانوان در تیم ملی ادبیات خوبی نیست به خصوص که رعدی در مصاحبه هایش اعلام کرده برای اجرای کار اصولی و حرفه ای آمده، چگونه از کار اصولی حرف می زند زمانی که درست در روز برگزاری فینال مسابقات لیگ برتر زنان آن هم پس از هشت ماه رقابت فشرده استارت اردوهای تیم ملی را می زند. بازیکنان در اوج خستگی بودند و از نظر جسمانی تحلیل رفته بودند و شروع اردوها کار اصولی نبود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.