کد خبر : 132205
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 16:41
-

دبیری: مس سونگون شایسته قهرمانی است/ هواداران دبیری از نماینده فوتسال استان حمایت کنند

دبیری: مس سونگون شایسته قهرمانی است/ هواداران دبیری از نماینده فوتسال استان حمایت کنند

فرزین دبیری در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: مس در طول فصل روند یکسانی را طی کرده و نوسانات کمی را در این تیم شاهد بودیم و این تیم شایسته قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است. مدیر عامل تیم دبیری تبریز در سال ۹۲ که به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منجر

فرزین دبیری در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: مس در طول فصل روند یکسانی را طی کرده و نوسانات کمی را در این تیم شاهد بودیم و این تیم شایسته قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است.
مدیر عامل تیم دبیری تبریز در سال ۹۲ که به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منجر شد، افزود: فراموش نکنیم مس یک مسافت طولانی و مسابقات فشرده را هم در جام باشگاه های آسیا در اندونزی داشته و این تیم بعد از قهرمانی در آسیا، به دنبال حفظ مقام قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال کشور است.
فرزین دبیری گفت: از تمامی هواداران تیم دبیری تبریز می خواهم فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز حضور یافته و یک صدا تیم مس سونگون را تشویق کنند تا این تیم با یک پیروزی قاطع گامی بزرگ برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور بردارد.
فرزین دبیری در مورد کیفیت امسال لیگ برتر فوتسال کشور گفت: سطح تیم های مس سونگون وگیتی پسند بالاتر بود و پیش از آغاز مرحله پلی آف هم قابل پیش بینی بود که دیدار فینال بین مس سونگون و گیتی پسند برگزار خواهد شد و امیدواریم تیم مس با برتری برابر حریف خود، جام قهرمانی را در تبریز حفظ نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

خخخخخخخ مگه هوادار دارید؟ 😂

نام ... چهارشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

دوباره پیداشون شد

فوتسالی پنجشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۴:۴۱

شما دقیقا از هوادار هاتون دعوت کردید عزیزم مگه فعالیت ورزشی دارین شما😐😐😐

نام ... پنجشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

آخییییییییییی.خیلی دوس داری حاشیه درست کنیا.کاش با دبیری فینال داشتیم میپکوندیم