کد خبر : 132184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 10:19
-

کریمی :حضور مربی مرد ، کمک بسیاری در روند پیشرفت خواهد داشت/ امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به هدف برسیم

کریمی :حضور مربی مرد ، کمک بسیاری در روند پیشرفت خواهد داشت/ امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به هدف برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی با حضور علی رعدی گفت: مرحله نخست اردو کاملا متفاوت از دوره‌های گذشته است چرا که برخی از بازیکنان به دلیل خستگیِ مسابقات لیگ در اردو حاضر نشدند، تعدادی دیگر از بازیکنان نیز جوان هستند که نیاز به آموزش دارند. برخی بیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی با حضور علی رعدی گفت: مرحله نخست اردو کاملا متفاوت از دوره‌های گذشته است چرا که برخی از بازیکنان به دلیل خستگیِ مسابقات لیگ در اردو حاضر نشدند، تعدادی دیگر از بازیکنان نیز جوان هستند که نیاز به آموزش دارند. برخی بیان کردند لیگ امسال پویا بود اما یک بازیکن خوب از دل لیگ بیرون نیامد. در ایران تیم ملی بازیکن سازی می کند و تحویل باشگاه‌ها می دهد.

ملی پوش فوتسال بانوان در ادامه افزود: رعدی نکاتی را در اردوی ملی می گوید که برای بازیکنانی که تجربه نخست خود در اردو را تجربه می کنند سخت است و باید توضیحات بیش‌تری به آنها داد. یک سری نکات ابتدایی فوتسال که همیشه باید یادآوری شود اما برای جوانان سخت است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که انتقادات بسیاری به حضور شما در اردوی ملی مطرح است چرا که امسال تیم باشگاهی نداشته اید؟ گفت: حدود سه ماه در ایتالیا تمرین داشته‌ام که به اندازه سه سال حضور در لیگ ایران تجربه کسب کردم. کسانی که چنین انتقاداتی را مطرح می کنند فوتسالی نیستند، یک ماه پیش از ایتالیا بازگشتم و تمریناتم را پیگیری کردم.

کریمی افزود: با توجه به دور بودنم از مسابقات لیگ تصور می‌کردم کمی از نظر شرایط بدنی دچار مشکل شوم اما زمانیکه در اردو حاضر شدم متوجه شدم هنوز در شرایط خوبی قرار دارم چرا که ساختار بدنی لازم را دارم و پس از چند جلسه برگزاری تمرینات به شرایط ایده ال بر می‌گردم. شرایط خوبی دارم و باید تلاش بیش‌تری کنم.

ملی پوش فوتسال بانوان اظهار کرد: حضور مدیر فنی مرد در کنار تیم ملی اتفاق خوبی است، خوشحالم کسانی در راس کار قرار دارند که چنین تفکری دارند چرا حضور مدیر فنی مرد در کنار تیم کمک بسیاری در روند پیشرفت خواهد داشت. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به هدف برسیم. مظفر همیشه حرف خوبی می زد و می گفت:” بازیکنان و تیم ملی همیشه هستند اما من به عنوان مربی ممکن است نباشم”، هدف باید مشترک باشد و همه برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

فرشته کریمی درباره دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه گفت: روسیه مقام سوم جام ملت‌های اروپا را به دست آورد، تیم قدرتمندی است و خوب بازی می کند اما شرایط تیم ما متفاوت است. درحال حاضر بازیکنانی در اردوی ملی هستند که تجربه نخست حضورشان است و این دیدار تدارکاتی می‌تواند به افزایش تجربه آنها کمک کند. نتیجه در دیدارهای تدارکاتی مهم نیست مخصوصا در زمان حال که تیم ملی در حال پوست اندازی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

اره تو کریس رونالدو هستی نیاز به تیم نداری البته منم هر روز فدراسیون بودم نیازی به تیم نداشتم. لیگ ایران تیمی نخواست شمارو چه برسه به ایتالیا!!! توام خوب یادت دادن با مصاحبخ خودتو گنده کنی!!