کد خبر : 132202
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 15:23
-

انصاری فرد: یاری خودش تاکید به استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی داشت/ رعدی سرمربی تیم بانوان نیست/ این حاشیه‌ها به فوتسال بانوان لطمه می‌زند/قرار بود از یکنفر خانم سرمربی شود

انصاری فرد: یاری خودش تاکید به استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی داشت/ رعدی سرمربی تیم بانوان نیست/ این حاشیه‌ها به فوتسال بانوان لطمه می‌زند/قرار بود از یکنفر خانم سرمربی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسن انصاری فرد در مورد حواشی به وجود آمده در مورد استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در جلساتی که با اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره لزوم استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی صحبت‌هایی شد و در کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسن انصاری فرد در مورد حواشی به وجود آمده در مورد استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در جلساتی که با اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره لزوم استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی صحبت‌هایی شد و در کمیته فنی و با اعضا و همچنین نظرات خانم صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم به طور ویژه اخذ شد.

وی ادامه داد: در رابطه با  انتخاب مدیرفنی مرد برای تیم ملی فوتسال بانوان حتی با بسیاری از کارشناسان و بسیاری از چهره‌های مطرح فوتسال بانوان مشورت کردیم و همچنین نظر تعدادی از مربیان و بازیکنان تیم ملی را خواستار شدیم و در کل نظر آنها به استفاده از مدیر فنی مرد بود. در نهایت در جلسه کمیته فنی و با اکثریت اعضا  رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب و قرار شد خانم‌ها یاری و زیور بابایی یکی از آنها به عنوان سرمربی و دیگری به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: اما متاسفانه در حالی که خانم یاری خودشان تاکید به استفاده از مربی مرد به عنوان مدیر فنی داشتند در این چند روزه مصاحبه‌هایی داشتند و حتی چند بازیکن هم که شاگرد وی در تیم نامی‌نو بودند به حمایت از وی پرداخته و در تمرینات تیم ملی شرکت نکردند این حرکات از نگاه ما توجیهی نداشته است و به نظر می‌رسد برخی مسائل دیگری که اصلا ارتباطی با انتخاب مربی مرد نداشته هم در این اتفاقات تاثیر‌گذار بوده است.

انصاری‌فرد افزود:  پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال قبل از هر اتفاقی و معرفی رسمی و رسانه‌ای رعدی به عنوان مربی مدیر فنی در تماس‌های تلفنی با یاری و زیور بابایی این موضوع را به اطلاع شان رساندند که مورد موافقت و استقبال هر دو آنان قرارگرفته بود و این صحبت‌های چند روز اخیر با رسانه‌ها دور از انتظار و متفاوت با نظرات قبلی آنها بود.

انصاری فرد تصریح کرد : بعد از این اتفاقات ما با بازیکنان تیم ملی جلسه‌ای داشتیم و آنها درد دل‌هایی داشتند و خواهان توجه بیشتر به فوتسال بانوان بودند و من حق را به آنها می‌دهم و آنها مجددا و با صراحت همچون قبل تاکید بر لزوم استفاده از مربی مرد داشتند و ما نیز به آنها متذکر شدیم که باید هوشمندانه مراقب برخی  از مسائل و حواشی باشند که ممکن است در آینده به وجود آید چرا که فوتسال بانوان با زحمات خودشان و خیلی‌ها به چنین جایگاهی رسیده است .

انصاری فرد افزود :فوتسال بانوان پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. البته بایستی به ساختار و فوتسال پایه بانوان اهمیت بیشتر داد تا نسل و پشتوانه سازی خوبی شود تا خلایی ایجاد نشود و بر همین اساس هم نفرات جوان خوبی برای بازی با روسیه به تیم ملی دعوت شده‌اند. و هدف کمیته فنی بشدت باید روی جوانگرایی  و پایه چه در فوتسال بانوان و چه آقایان است . تیم ملی فوتسال در حال حاضر توانمندی‌های بالایی دارند تا جایی که ستاره های ایران از سوی فیفا در زمره برترین های جهان قرار می‌گیرند. ما باید وحدت و همدلی را در فوتسال بانوان بیشترکنیم و جلوی مسائلی که به این همدلی‌ها آسیب می‌زند را بگیریم و این کار را خواهیم کرد.

وی هم چنین در واکنش به صحبتهای یاری درگفت وگو با فارس مبنی انتخاب رعدی به عنوان سرمربی فوتسال بانوان گفت : من با صراحت اعلام می‌کنم به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. رعدی به عنوان مدیر فنی انتخاب شده‌اند و انتخاب وی مصوبه کمیته فنی و توسعه بوده و با حضور خانم صوفی زاده و  حکم مدیر فنی وی در جلسه مصوب شده است. و این تصمیم  در تماس آقای پرهیزگار  به خانم ها  یاری و بابایی اعلام شده و هر دو موافقت کردند که رعدی به عنوان مدیر فنی در تیم ملی فعالیت داشته باشد درحال حاضر این حرف درست نیست که بگویند صحبت هایی مطرح است که رعدی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده این صحبت‌ها تیم ملی را به حاشیه می‌برد و به آن ضربه می‌زند من واقعا از این سبک اظهارات که مطرح شده در تعجبم و بهتر بود قبل از اینکه این مسائل به رسانه‌ها گفته شود در ابتدا آنها در کمیته فنی و توسعه این مسائل را مطرح می‌کردند به هر حال امیدوارم همه متوجه اهمیت و پرهیز از حواشی این چنینی باشند.

انصاری فرد در پایان گفت :امروز می‌توان مسائل بسیاری را مطرح کرد اما از کنار آن عبور می‌کنیم تا به حواشی دامن زده نشود. بدون توجه به این اتفاقات باید از فوتسال بانوان حمایت ویژه شود چرا که آنها می توانند افتخارات بیشتری را رقم بزنند و در کنار آن باید گفت بروز برخی اتفاقات این‌چنینی آسیب زننده است و چه مربیان و چه بازیکنان بایستی مراقب باشند که این حواشی بروز نکند. در مجموع اردوی تیم ملی بدون هیچ مشکلی ۱۲ اسفند آغاز می‌شود و تیم ملی خود را با تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان ها برای دو بازی دوستانه با روسیه در ۱۷ و ۱۸ اسفند آماده خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.