کد خبر : 132225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 17:47
-

تساوی مس و گیتی‌ در فینال پرحاشیه

تساوی مس و گیتی‌ در فینال پرحاشیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. این بازی در نیمه نخست با حواشی بسیاری همراه بود و در یک دقیقه پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

این بازی در نیمه نخست با حواشی بسیاری همراه بود و در یک دقیقه پایانی نیمه، با ورود یک تماشاگر تبریزی به زمین و درگیری با دروازه‌بان ذخیره گیتی پسند، بازی برای دقایقی متوقف شد. در این بین گیتی پسندی‌ها به دلیل نبود امنیت در سالن حاضر به بازگشت به زمین نبودند و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه، بازی از سر گرفته شد.

نکته عجیب‌‌تر اینکه دروازه‌بان گیتی‌پسند که قصد انتقال او به بیمارستان را داشتند، توسط اورژانس ورزشگاه منتقل نشد. پزشکان معتقد بودند او تمارض کرده است.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال پنج شنبه هفته آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

بازی برگشت باید حتماً برنده داشته باشد و در صورت تساوی دو تیم در وقت‌های معمول و اضافه،  قهرمان لیگ برتر در ضیافت پنالتی‌ها مشخص خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.