کد خبر : 132363
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 19:31
-

فوتسالیست‌های شیراز به مسافرکشی روی آورده‌اند/ سقوط ۴ تیم از فارس، یک فاجعه تاریخی است/ کمپ حرفه‌ای در شیراز ساخته می‌شود

فوتسالیست‌های شیراز به مسافرکشی روی آورده‌اند/ سقوط ۴ تیم از فارس، یک فاجعه تاریخی است/ کمپ حرفه‌ای در شیراز ساخته می‌شود

ناصر منصورزاده از فعالان اقتصادی و ورزشی استان فارس در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، اظهار کرد: با توجه به توانمندی ورزش و فوتسال استان فارس و کمک ویژه به بانوان و جلوگیری از خروج استعدادها و خارج از انجام وظیفه، بلکه از روی علاقه و دلسوزی در حال رایزنی با بخش

ناصر منصورزاده از فعالان اقتصادی و ورزشی استان فارس در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، اظهار کرد: با توجه به توانمندی ورزش و فوتسال استان فارس و کمک ویژه به بانوان و جلوگیری از خروج استعدادها و خارج از انجام وظیفه، بلکه از روی علاقه و دلسوزی در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم تا مشکلات را تا حدودی پنهان کنیم. اگر در این امر موفق شویم، به کاهش ترافیک هم کمک می‌شود چرا که خیلی از ورزشکاران و بازیکنان تیم ها به مسافر کشی روی آورده‌اند!

وی افزود: اتفاقات امسال در فوتسال فارس همه را شوکه کرد. سقوط چهار تیم از استان به لیگ‌های پائین‌تر کشور، یک فاجعه تاریخی در رشته فوتسال بود و اگر از خواب بیدار شویم متوجه خواهیم شد چه اتفاق تلخی برای این رشته پرطرفدار در فوتسال فارس افتاده است.

منصورزاده همچنین خاطرنشان کرد: در آخرین مصاحبه با شما عرض کرده بودم که بهترین اتفاق برای احیای فوتسال شیراز، همدلی است. بخش‌های خصوصی زیادی را فراری داده‌اند و الآن چشم به راه کمک از این و آن هستند. فوتسال شیراز و فارس دارای منابع انسانی آموزش دیده خوبی می‌باشد که به دلیل نداشتن انگیزه کافی و عدم برنامه‌ریزی مناسب، آن‌ها را از این فضا دور کرده است.

این فعال اقتصادی و ورزشی در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: جلسات متعددی را با یکی از دوستان در بخش خصوصی برای احداث یک کمپ ورزشی حرفه‌ای داشته‌ایم. ایشان آماده همکاری برای ساخت این پروژه عظیم، جهت کمک به فوتسال و توسعه ورزش، به خصوص در بخش بانوان است.

وی افزود: تنها خواسته این دوست گرامی، همراهی مسولان محترم استان، در این مسیر پراهمیت است تا شاهد اتفاقات خوبی برای فوتسال باشیم. تمامی درآمد حاصل از ساخت این کمپ، جهت برطرف نمودن مشکلات مالی و ساختاری فوتسال و سایر رشته‌ها، صرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.