کد خبر : 132375
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 9:42
-

شمس :پاداش ۹ سال قبل ملی پوشان پرداخت نشده است/در جلسه دورهمی برای خود پاداش در نظر می گیرند/مربی مرد نمی‌تواند در سالن مسابقات و تمرین بانوان حضور داشته باشد

شمس :پاداش ۹ سال قبل ملی پوشان پرداخت نشده است/در جلسه دورهمی برای خود  پاداش در نظر می گیرند/مربی مرد نمی‌تواند در سالن مسابقات و تمرین بانوان حضور داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی اعضای کمیته فوتسال و سازمان لیگ گفت: واقعاً متأسفم برای افرادی که در رأس تصمیم گیرهای کمیته فوتسال قرار دارند. آنها به جای اینکه به فکر ملی‌پوشان کشور چه آقایان و چه بانوان باشند به فکر پاداش‌های اعضا هستند. *هنوز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی اعضای کمیته فوتسال و سازمان لیگ گفت: واقعاً متأسفم برای افرادی که در رأس تصمیم گیرهای کمیته فوتسال قرار دارند. آنها به جای اینکه به فکر ملی‌پوشان کشور چه آقایان و چه بانوان باشند به فکر پاداش‌های اعضا هستند.

*هنوز پاداش ۹ سال قبل ملی پوشان پرداخت نشده است

وی در ادامه گفت: شما می دانید که در سال ۲۰۱۰ در ازبکستان تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شده و ۹ سال از این موضوع می‌گذرد اما هنوز پاداش ۷ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی پرداخت نشده است و یا یک سال است که تیم ملی مردان و بانوان ایران قهرمان آسیا شده‌اند اما هنوز پاداش آنها هم پرداخت نشده واقعا نمی دانم این چه داستانی است که هنوز بعد از ۹ سال پاداش بازیکنان ملی پوش پرداخت نمی شود و یا بعد از یکسال پاداش بازیکنان تیم ملی آقایان و بانوان پرداخت نشده آنوقت آقایان خودشان هنوز سال به پایان نرسیده پاداش خود را دریافت می کنند؟

*اعضا کمیته فوتسال در یک جلسه دورهمی برای خود مبلغ ۱۰ میلیون تومانی پاداش در نظر می گیرند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت:‌ این یک جلسه دورهمی است که آقایان در کمیته فوتسال می‌نشینند و برای خود تصمیم می‌گیرند. و مبالغی را تقسیم می کنند. من نمی‌دانم این مبالغی که در ابتدای هر فصل لیگ برتر،جوانان و لیگ یک یا دو مبالغ ورودی هر تیم ۳۵ ،۲۵ یا ۱۵ میلیون توان را از باشگاهها، دریافت می کنند که رقم بسیار بالایی چیزی حدود ۳ الی ۴ میلیارد شاید باشد کجا هزینه می شود چرا سازمان بازرسی و یا کمیته اخلاق و.. ورود نمی‌کنند؟

*چرا پاداش بازیکنان تیم ملی آقایان و بانوان که یکسال زحمت می کشند به اندازه اعضا کمیته فوتسال سازمان لیگ است

وی در ادامه گفت:باز هم تکرار می کنم ۹سال است که بازیکنان تیم ملی پاداش خود را نگرفته‌اند آن وقت اعضا کمیته فوتسال می‌آیند و در جلسه ای دورهمی به اندازه بازیکنان تیم ملی چه آقایان و بانوان که یکسال شبانه روز در سرما و گرما حضور دارند و زحمت می‌کشند و حتی بزرگترین افتخار که قهرمانی در آسیا است را برای کشور کسب می کنند پاداش ۱۰ میلیون تومانی مصوب و دریافت می کنند کجای این موضوع عدالت است؟

*آقایان مدعی هستند که به صورت افتخاری در کمیته فوتسال حضور دارند درکجا کار افتخاری ۱۰ میلیون تومان پاداش دارد

شمس گفت: آقایان مدعی هستند که حضور در کمیته فوتسال یک شغل افتخاری است و حقوق دریافت نمی کنند سوال من از آقایان این است در کجا به شغل افتخاری پاداش ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می شود متاسفانه بعد از دریافت این مبلغ اعلام می کنند که این ۱۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب است. همیشه کمیته فوتسال با هماهنگی فدراسیون فوتبال برای داوران و ناظران خود قبل از هر سفری هزینه ایاب ذهاب را مشخص می‌کنند حال اگر حرف آقایان درست باشد مبلغ ۱۰ میلیون برای ایاب ذهاب خیلی زیاد است البته دوستان حسابرس بهتر می‌توانند پاسخ دهند.

*جناب تاج وکفاشیان مبارک باشه پرداخت ۱۰ میلیون تومانی به اعضا

وی افزود: مطمئن باشید که یک روزی گند این موضوع هم مثل داستان کی‌روش برای مردم مشخص می شود آنها فکر می کنند که ما فوتسالی‌ها این رفتارها را فراموش می کنیم اما اینگونه نیست همانطور که یادمان نرفته تاج و کفاشیان پاداش ۹ سال قبل را پرداخت نکردند و ما هنوز منتظر هستیم پس مطمئن باشند که رفتارهای این آقایان را هم فراموش نمی کنیم من تشکر می کنم از رسانه ها که این موضعات را برای مردم روشن می کنند. من در یک کلام می‌گویم جناب تاج و کفاشیان مبارک‌ باشه پرداخت پاداش ۱۰ میلیونی تومانی اعضاکمیته فوتسال و سازمان لیگ .

*سازمان‌های نظارتی ورود کنند

شمس گفت: یادم است در آن زمان که پاداش بازیکنان تیم ملی را پیگیری می‌کردم دکتر سعیدی رئیس سازمان تربیت بدنی به من گفت پاداش بازیکنان فوتسال را به کفاشیان فدراسیون فوتبال پرداخت کردیم که متاسفانه مبلغ پاداش را خرج فوتبال کردند. من از کفاشیان سوال می‌کنم آیا این پول حلال بوده؟ آیا بازیکنان تیم ملی موافقت کردند که شما این پاداش‌ها را خرج فوتبال کنید؟ من به عنوان پاسخگو. و سرمربی تیم ملی آن مقطع مطمئن باشید حلال نمی‌کنم و باید سر پل صراط پاسخگو و اعمال رفتار کردار خود و حق‌الناسی که انجام دادید باشید.

شمس اظهار داشت: ۹ سال پیش دلار ۸۰۰ تومان بوده اما امروز دلار ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است آنها اگر همان مبلغ را پرداخت می‌کردند این پول ارزش داشت اما حالا چه ارزشی دارد. بازیکنان ملی‌پوش سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار که نیستند آنها درآمدشان از راه همین مبالغ پاداش ناچیز و یا حقوقی که از باشگاهها دریافت می‌کنند، است امیدوارم سازمان‌های نظارتی به جسابها و دخل خرج‌های کمیته فوتسال سازمان لیگ ورود کنند.

*چرا پاداش تیم ملی آقایان بانوان پرداخت نمی شود

مدیر فنی تیم ملی ناشنوایان گفت: سوال می کنم از سرکارخانم صفوفی‌زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان وی اگر راست می‌گوید خودش حقوق و پاداش نگیرد. مگر بانوان ما در تیم ملی که بالاترین افتخار را در سطح آسیا به دست آوردند چه درآمدی جز اینگونه پاداشهای ۱۰ میلیون تومانی دارند که هنوز پرداخت نشده است.ای کاش سال گذشته پاداش تیم ملی بانوان و یا آقایان را پرداخت می‌کردند در صورت پرداخت خیلی بهتر بود. به این دلیل که تفاوت دلار در آن زمان و امروز قابل قیاس نیست.

*کمیته فنی توسعه فنی نیست

وی در مورد کمیته فنی فوتسال گفت: کمیته فنی اصلاً فنی نیست به جز سه نفر از آنها وحید شمسایی، میرشاد ماجدی و هنرپیشه اینها افرادی هستند که فنی‌اند و سال‌ها در فوتسال تجربه و فعالیت دارند و من فکر نکنم انصاری‌فر رئیس کمیته فنی خودش فنی باشد وی ۱۵ سال از فوتسال دور بوده و یک زمان مدیرعامل پرسپولیس و یا راه‌آهن بوده است.در حال حاضر همگان شاهد هستید که در این چند روزه چقدر اختلاف در تیم ملی بانوان به وجود آمده دلیلش مشخص است که کمیته فنی در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اشتباه کرده‌ است.

*چرا به بانوان اعتماد نمی کنید

شمس گفت: ۴۰ سال است در جمهوری اسلامی که می‌خواهیم بانوان را از آقایان جدا کنیم آنوقت کمیته فنی تصمیم می‌گیرد که یک آقا را به عنوان سرمربی تیم فوتسال بانوان انتخاب کنند. مگر کمیته فنی نمی‌داند که مربی مرد نمی‌تواند در سالن مسابقات و یا سالن تمرین بانوان حضور داشته باشد. آیا بانوان ما توانایی سرمربی شدن تیم ملی را ندارند. مظفر در حال حاضر سرمربی تیم ملی کویت است و یا یاری مربی کنونی تیم ملی که با توانایی‌های خاص خودش در لیگ برتر فوتسال بانوان توانست تیمش نامی نو را در بدترین شرایط قهرمان لیگ برتر کند چرا ما به بانوان اعتماد نمی کنیم چرا ما مدعی عدم توانایی سرمربی شدن بانوان را در تیم ملی داریم در سال‌های گذشته در تیم ملی بانوان همیشه مشاورانی همچون بنده حقیر، صالحی، صانعی در کنار این تیم حضور داشتیم اما هیچگاه ندیدید که ما مصاحبه‌ای درباره فوتسال بانوان داشته باشیم.اما الان متوجه می‌شویم که در فوتسال بانوان هر کسی مصاحبه می‌کند و برای تیم ملی فوتسال بانوان تصمیم‌گیری می کند.

*فدراسیون فوتبال فوتسال را به عنوان رشته ورزشی قبول ندارد

وی در پایان گفت: وقتی فدراسیون فوتبال، فوتسال را به عنوان یک رشته ورزشی قبول ندارد آنوقت چه توقعی از کمیته فوتسال و کمیته فنی برای توسعه این رشته ورزشی داریم. سال‌ها است که ما فریاد می‌زنیم و می‌گویم فوتسال را از فوتبال جدا کنند که لااقل تصمیم‌گیرنده فوتسال پیشکسوتان این رشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Fifi شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

درود براستاد مسلم وشجاع فوتسال ایران

بهارشراهی شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

ببخشید آقای شمس! آقای انصاری فرد بسیار مرد بااخلاقی هستند حتی یکبار علیه شما مصاحبه ای نکردند توهینی به شما نکردند ولی شما اینقدر راجع به ایشون بی انصافی میکنید!
به نظرشما کسی که سرمربی تیم ملی بوده و اون تیم رو قهرمان آسیا کرده بعد مدیر فنی تیم ملی بوده بعد سرمربی و مدیر فنی دوباشگاه فوتسال بوده و اونها رو هم به قهرمانی رسونده آدم فنی نیست؟؟؟؟؟
وقتی شما فوتسالی ها حرمت نگه ندارید اون وقت توقع دارید فدراسیون چه کنه؟؟؟

نام یکشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۴

پس تو خودت وقتى مشاور بودى چرا میرفتى سرتمرینات بانوان؟؟!! چرا دروغ میگى به مردم؟!!!