کد خبر : 132486
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 10:36
دسته‌بندی نشده
-

شمس: فوتبال یک تشتک هم قهرمانی نیاورد، اما پول فوتسال در این بخش خرج شد

شمس: فوتبال یک تشتک هم قهرمانی نیاورد، اما پول فوتسال در این بخش خرج شد
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان از هزینه شدن پاداش فوتسالیست‌ها در بخش فوتبال توسط اعضای فدراسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که سابقه همکاری با ملی پوشان بزرگسال فوتسال کشورمان را دارد خطاب به اعضای فدراسیون فوتبال درباره پرداخت پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال پس از ۱۰ سال و قول پیگیری کمیته فوتسال در این زمینه گفت: امروز دوازدهم اسفند ماه است، به شما قول می‌دهم دوازدهم اسفند سال ۹۸ هم دست فوتسالیست‌ها به پاداش‌های معوقه نخواهد رسید. فدراسیون در این موضوع اصلا زیر بار نمی‌رود.

او ادامه داد: چطور فوتبال ما که یک تشتک هم قهرمانی نیاورده، این همه هزینه دارد؟ در حالی که فوتسال با قهرمانی‌های زیاد هنوز به دنبال پرداخت پاداش معوقه خود می‌گردد.

شمس درباره شائبه هزینه پاداش‌های فوتسالیست‌ها در بخش فوتبال توسط اعضای فدراسیون فوتبال، گفت: سعیدلو معاون وقت رئیس جمهور پاداش‌های بچه‌های تیم ملی فوتسال را به حبیب کاشانی سپرد و او هم به شوقانی تحویل داد. پس از آن شوقانی این مبلغ را به فدراسیون فوتبال پرداخت کرد که در نهایت اعضای این سازمان همه این پول را صرف فوتبال کردند.

صحبت‌های حسین شمس در حالی است که داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال پرداخت پاداش فوتسالیست‌ها در بخش فوتبال را کاملا تکذیب کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.