کد خبر : 132488
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 10:39
-

لک: فینال لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار شود، دنیا به ما می‌خندد/ سلیمانی خودش مسئله را درست کند!

لک: فینال لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار شود، دنیا به ما می‌خندد/ سلیمانی خودش مسئله را درست کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تقابل گیتی پسند مقابل مس‌سونگون در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: ما در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و قطعاً در زمینی که ۹ ماه است در آن تمرین و بازی می‌کنیم، می‌توانیم بازی با کیفیت‌تری را انجام بدهیم. وی افزود: ما برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تقابل گیتی پسند مقابل مس‌سونگون در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: ما در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و قطعاً در زمینی که ۹ ماه است در آن تمرین و بازی می‌کنیم، می‌توانیم بازی با کیفیت‌تری را انجام بدهیم.

وی افزود: ما برای جایی که الان در آن ایستاده‌ایم، زحمات زیادی کشیده‌ایم. امیدوارم این زحمات‌ها روز پنجشنبه جواب بدهد و ما بتوانیم در اصفهان جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند راجع‌به احتمال برگزاری دیدار اصفهان بدون حضور تماشاگران، گفت: محرومیت هواداران ما باید بخشیده شود. سلیمانی خودش چنین مسئله‌ای را ایجاد کرده و خودش هم برود و آن را درست کند. مگر می‌شود فینال مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود؟ اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، دنیا به ما می‌‎خندد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به جای فینال بازی ها
بفکر سال دیگه باش که میخوای بیای اهواز
منتظر اون ساعتی که وارد سالن میشی هستیم