کد خبر : 132492
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 10:46
-

ناظم الشریعه: بازیکنان لیگ مرتبا زیر نظر کادر فنی بودند/ باید فراتر از تیم های آسیایی بازی دوستانه برگزار کنیم

ناظم الشریعه: بازیکنان لیگ مرتبا  زیر نظر کادر فنی بودند/ باید فراتر از تیم های آسیایی بازی دوستانه برگزار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: سعی کردیم کلیه بازیکنانی که تمام تلاش خود را در رقابتهای لیگ به کار گرفته به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کردیم تا عملکردشان را ارزیابی کنیم. خوشبختانه کادر فنی فوتسال تمام بازیکنان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: سعی کردیم کلیه بازیکنانی که تمام تلاش خود را در رقابتهای لیگ به کار گرفته به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کردیم تا عملکردشان را ارزیابی کنیم. خوشبختانه کادر فنی فوتسال تمام بازیکنان را در لیگ زیر نظر داشته و هیچ فوتسالیستی از تیرس کادر فنی دور نمانده است.

وی گفت: منتظر  مشخص شدن زمان دقیق فیفا دی هستیم که اگر ۲۰ فروردین باشد از هفته اول سال ۹۸ اردوهای تدارکاتی خود را آغاز می کنیم اگر غیر از این باشد برنامه های خود را به صورت دیگری به مرحله اجرا می گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی افزود: سطح فوتسال ایران از آسیا فراتر رفته و باید به دنبال بازیهای بین المللی با تیم های اروپایی باشیم. رقابت با تیم های آسیایی را موافق نیستم  چرا که رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا را پیش رو داریم و نباید با تیم های آسیایی بازی کنیم. بعد از جام ملتها می توان روی تیم های آسیایی برنامه ریزی کرد و با تیم جوان خود به رقابت با آسیایی ها بپرازیم و بازیکنان جوانمان تجربه کسب کنند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: روند برنامه تیم ملی فوتسال بازی مالکانه است تا بتوانیم در مسیر رشد قرار بگیریم و امیدوارم برنامه های تیم ملی به درستی پیش رود تا عملکرد مناسبی در بازیهای پیش رو داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

بازى لا برزیل رو إز ترس کنسل کردى دیگه مگر آبرو و اعتبارى برأى فوتسال ایران تو دنیا گذاشتین که تیّم درست و حسابى بیاد با ایران بازى کنه؟!!!!