کد خبر : 132532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 10:25
-

تاج ، انصاریفرد و شکوری میهمانان فینال لیگ برتر فوتسال

تاج ، انصاریفرد و شکوری میهمانان فینال لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در حالی برگزار خواهد شد که دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسالدرباره حضور میهمانان ویژه برای این دیدار تصریح کرد: از مهدی تاج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در حالی برگزار خواهد شد که دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسالدرباره حضور میهمانان ویژه برای این دیدار تصریح کرد: از مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، ابراهیم شکوری(سرپرست دبیرکلی) و محمد حسن انصاری‌فرد (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال) برای حضور در دیدار فینال و مراسم اهدای جام دعوت کرده‌ایم که این دوستان فردا در سالن حضور پیدا خواهند کرد. از عباس ترابیان هم دعوت کرده بودیم اما او این دعوت را رد کرد. کفاشیان در ایران حضور ندارد و برای مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی به تایلند سفر کرده است.

دبیر کمیته فوتسال در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای این دیدار یادآور شد: تمهیدات خوبی در نظر گرفته‌ایم و امشب (چهارشنبه) جلسه هماهنگی بازی را هم در اصفهان برگزار خواهیم کرد تا همه چیز آماده شود. شورای تأمین و هیئت فوتبال اصفهان تمهیدات لازم را برای امنیت این مسابقه در نظر گرفته‌اند و نامه‌نگاری‌های لازم انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

سلام .آرزوی موفقیت برای هر دوتیم داریم . انشاالله بازی خوبی انجام شود . همه فوتسال دوستان لذت کافی از نمایش بازیکنان و داوران ببرند . .به امید روزهای بهتر برای همه ورزشکاران . سید هادی رحیم آبادی .