کد خبر : 132569
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 19:20
-

بر باد رفتن ۲۶ هفته صدرنشینی در ۲ دقیقه

بر باد رفتن ۲۶ هفته صدرنشینی در ۲ دقیقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود. سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقبا، سعید افشاری، آلوز، محمدحسین درخشانی، علی‌رضا جوانان ترکیب گیتی‌پسند را تشکیل می‌دادند. علی‌رضا صمیمی، سعید مؤمنی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود.

سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقبا، سعید افشاری، آلوز، محمدحسین درخشانی، علی‌رضا جوانان ترکیب گیتی‌پسند را تشکیل می‌دادند.

علی‌رضا صمیمی، سعید مؤمنی، حمید احمدی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، سعید تقی‌زاده، ابوالقاسم عروجی، علی‌رضا عسگری، توحید لطفی، کروز، مرتضی عزتی، محمدرضا سنگ‌سفیدی ترکیب تیم مس را تشکیل می‌دادند.

شرح بازی:

دقایق ابتدای این بازی از سوی دوتیم هجومی آغاز شد، میزبان و میهمان به دنبال نفوذ به محوطه جریمه حریف بودند، در یکی از حملات گیتی‌پسند پس دفع ناقص صمیمی دروازه‌بان مس سونگون، توپ به محمد شجری رسید تا وی با یک شوت محکم و سریع اولین کل این دیدار را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از شروع مجدد بازی مهاجمان مس سونگون با یک حمله سریع خود را به محوطه جریمه گیتی‌پسند رساندند و در نهایت عسگری گل اول مس را وارد دروازه کرد، ثانیه‌هایی از خوشحالی مس زمانی نگذشت تا سی ثانیه پس از آن جاوید با یک شوت محکم از اواسط زمین مجدداً گیتی‌پسند را از میهمان پیش بیندازد.

اواسط نیمه اول فشار گیتی‌پسند برای گلزنی همچنان ادامه داشت، اما پس از گذشت چند دقیقه از این حملات، مهاجمان مس نیز دست به کار شدند و با پاس‌های کوتاه موقعیت‌های خوبی را به دست آوردند که با درخشش مدافعان گیتی‌پسند توپ از خط دروازه عبور نکرد.

اواخر نیمه نخست و پس از حملات دنباله‌ دار گیتی‌پسند این تیم مجدداً توسط عباسی به گل رسید، عباسی با یک سر توپ و شوت محکم سومین گل تیم خود را وارد دروازه صمیمی کرد.

حملات دوتیم ثمری نداشت تا نیمه نخست با نتیجه ۳ بر یک به سود گیتی‌پسند پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، حملات مس سونگون آغاز شد، بازیکنان مس با کاهش سرعت بازی و مالکیت توپ روند بازی را اداره کردند اما در ادامه مدیریت زمین تغییر کرد و سرخ‌پوشان حملات خود را آغاز کردند.

در ادامه فشارهای مس سونگون این تیم صاحب یک موقعیت خطا شد که در نهایت فخیم با یک شوت محکم توانست توپ را وارد دروازه محمدی کند.

در ادامه بازی این مس سونگون بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در نهایت تقی‌زاده توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی گیتی‌پسند گل تساوی این دیدار را به ثمر برساند.

پس از گل تساوی حملات مس ادامه‌دار، لحظات آخر نیمه دوم بازی در زمین گیتی‌پسند دنبال شد.

حملات مس ادامه‌دار بود و در نهایت با اشتباه مجددا خط دفاعی گیتی‌پسند فخیم گل برتری تیم خود را به ثمر رساند.
پس از روی آوردن گیتی پسند به سیستم پاورپلی و مس مجدداً به گل رسید.

گل‌ها: محمد شجری دقیقه ۳، علی‌رضا عسگری دقیقه ۳، مهدی جاوید دقیقه ۶، سعید احمد عباسی دقیقه ۱۴، فرهاد فخیم دقیقه ۳۱ و ۳۸، سعید تقی زاده دقیقه ۳۴

کارت زرد: فرهاد فخیم دقیقه ۱۳، مرتضی عزتی دقیقه ۳۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

وای وای وای
تیمت قهرمان نشه
سال دیگه هم بخوای بیای اهواز
رضا لک،مهدی جاوید،سپهر محمدی،مهران عالیقدر،محمدحسین عراقی زاده
با هیچ تیمی وارد اهواز نشوید

نام ... پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

وقتی هیچ چیز سر جاش نباشه همین میشه
ابروی اصفهان رو بردن گیتی پسند یه خونه تکونی کامل میخاد از سطح مدیریت تا کادر فنی و بازیکن
اقای جنتی لطفا یه فکری بکنین
بس نیست اینهمه هزینه الکی تو رو خدا این ادمهای بیعرضه رو بندازین بیرون

آذربایجان پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

خخخخ پس چی چون ما سلطان فرهاد فخیمو داریم

نام پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

وقتى بازیکنا تیم رو ارنج کنند بهتر از این نمیشه اینم نتیجه مربیگرى مهدى جاوید در گیتى پسند آقاى لک لطفا تشریف ببرید منزل خسته نباشید با این مدیریت تیمتون!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

سال دیگه اهواز دیدن داره
گیتی پسند نیا اهواز