کد خبر : 132692
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 15:16
-

تقی پور: احترام زیادی برای لک قائلم/ در طول فصل هرکسی هرچیزی گفته مهم نیست/ در شهر خودمان جشن می‌گیریم

تقی پور: احترام زیادی برای لک قائلم/ در طول فصل هرکسی هرچیزی گفته مهم نیست/ در شهر خودمان جشن می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون روز گذشته در فینال برگشت لیگ برتر فوتسال موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم گیتی پسند اصفهان را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی لیگ برسد. این دومین قهرمانی متولی مس در لیگ برتر فوتسال بود. اسماعیل تقی پور که پیش از اتمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون روز گذشته در فینال برگشت لیگ برتر فوتسال موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم گیتی پسند اصفهان را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی لیگ برسد. این دومین قهرمانی متولی مس در لیگ برتر فوتسال بود.

اسماعیل تقی پور که پیش از اتمام نیم فصل اول به جای حمید بی غم سرمربی مس شد، در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قهرمانی تیمش گفت: گیتی پسند در این بازی میزبان بود و حمایت تماشاگرانش را داشت. ما از نیمه اول کار را خوب شروع کردیم. البته با باخت به رختکن رفتیم ولی بین نیمه با بازیکنان صحبت کردم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: بازیکنانم در این مسابقه شاهکار کردند و سنگ تمام گذاشتند. به نظرم این مسابقه ویترین فوتسال آسیا بود و بدون حاشیه تمام شد. هرکسی این مسابقه را دید لذت برد.

سرمربی تیم مس در پاسخ به این سوال که آیا باوجود باخت در نیمه نخست به بازگشت تیمش امیدوار بود؟ اظهار کرد: از اولین روزی که به مس آمدم گفتم که قهرمان می شویم. بعد از خدا به بازیکنانم ایمان داشتم. با انرژی لیگ را پیش بردیم و خدا هم کمک کرد. مثلاً در بعضی از مسابقات مثل شهروند و یا قم هم توانسته بودیم بازی باخته را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در اکثر مسابقات در نیمه دوم به بازی برگشتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

تقی پور درباره اینکه در مرحله گروهی لیگ فاصله تیم مس با گیتی پسند زیاد بود اما در نهایت مس عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد، گفت: ما برای مرحله پلی آف برنامه داشتیم و گام به گام جلو آمدیم. مثلاً در بازی با قم به بعضی از نفراتم بازی ندادم تا آنها را برای مراحل بالاتر حفظ کنم. در طول فصل هرکسی هرچیزی گفته مهم نیست. مهم عملکرد تیم ما بود که قهرمان شدیم. دست تک تک بازیکنانم و اعضای کادر فنی را می بوسم. همچنین از آقایان توحیدی، نجفی و الماسی هم به خاطر حمایت بی دریغشان تشکر می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به چالشی که در طول فصل برای تیم مس به خاطر جدایی و بازگشت محمدرضا سنگ سفیدی رخ داد و همچنین درخواست فرهاد فخیم برای جدایی از مس تاکید کرد: شاید آن اتفاقات برای ما تلنگری بود که در نهایت به نفعمان شد. خدا را شکر در فینال همه بازیکنان را داشتیم و مس واقعی در فینال بازی کرد.

سرمربی تیم مس درباره اظهارات رضا لک سرمربی گیتی پسند که گفتم بود باید دو بازیکن مس اخراج می‌شدند، تصریح کرد: ما هم در نیمه اول از داوری شاکی بودیم. همه دیدند داوری طوری نبود که بخواهد به نفع تیم خاصی سوت بزند. برای رضا لک احترام زیادی قائلم. او یک مربی با شخصیت است و به خاطر کارش در گیتی پسند به وی خسته نباشید می گویم. فوتسال برد و باخت دارد و همانطور که گفتم داوری طوری نبود که بشود گفت به نفع تیمی بوده است.

تقی پور در پایان در خصوص بی نظمی در جشن قهرمانی مس در اصفهان گفت: به هر حال این مراسم در شهر خودمان نبود و آنطور که باید، نشد. آنها برای قهرمانی تیم خودشان برنامه ریزی کرده بودند. قصد داریم یک جشن قهرمانی در تبریز و یک جشن هم در ورزقان برگزار کنیم تا هواداران خودمان هم در این جشن‌ها حضور داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.